hoelang hebben jullie gevloeid

Hallo,

Ik ben ruim 2,5 week geleden bevallen en het vloeien is eergisteren gestopt. De hechtingen zijn nog niet allemaal opgelost. sommige hechtingen irriteren redelijk, dus ik ga het ziekenhuis maar eens vragen hoe lag het duurt voordat ze opgelost zijn. Ik krijg bij mijn eerstvolgende menstruatie een spiraaltje geplaatst. Ben alleen benieuwd wanneer mijn eerste menstruatie is, want ik heb begrepen dat dat wel even kan duren als je bv geeft....

groetjes Pauline

Hoi,

Ik heb de eerste  paar dagen best veel gevloeid, daarna was het wat minder, maar na een week deed ik eigenlijk alles al weer, ( heb me de  eerste week ingehouden, kon  meteen eigenlijk alles al ) na  die 1e week werd het vloeien weer wat erger maar bij  3 weken was het over op een paar dagen tussendoor na.
Nu, dus  9 weken na mijn bevalling ben ik weer ongesteld geworden gisteren.
Pfff ik weet meteen weer wat het is, ik heb het dan ook ruim  10 maanden niet gemist.....

Groetjes Marina.  

Hoi,

De eerste week best redelijk gevloeid en in de 2de week nam het al af..en eind 2de week was het al over.
Ben benieuwd wanneer ik ongesteld word.
Dus toch maar met maandverband inlopen..zucht!
Ja dat heb ik echt niet gemist die 9 maanden....

Groetjes,Elise

ik ben nu al ruim 5 weken aan het vloeien. Ik denk ook doodat er een stuk placenta bleef zitten dat het daardoor anders is maar dat weet ik niet zeker.
Het is niet veel maar wel genoeg zodat ik maandverband moet dragen.
Ik vind het niet erg, maar hoop wel dat het snel over is.
groetjes sacha

Hoi,

Ik heb een kleine 3 weken gevloeid,.. en toen ik dacht:"heej, tis over!.." ,
werd ik ongesteld

Pfff... Maar tis wel zo, als je wat teveel hebt gedaan dan vloei je ook weer ineens meer. Raar iets eigenlijk het menselijk lichaam

Esmé

Hoi,

Ik ben bijna 6 weken geleden bevallen en dacht dat ik er vorige week vanaf was.. nu ben ik dan waarschijnlijk ongesteld, maar na een week ongesteld zijn vloei ik ineens weer behoorlijk veel..

Begin me een beetje zorgen te maken.. heb een keizersnee gehad en je gaat dan weer vanalles denken..   Ook omdat mijn buik nog pijn doet

nog even afwachten anders maar eens aan de bel trekken...

Esme

Terug
Bovenaan