hoelang.. hoe jong!!!!! en wat je nog meer kwijt wil.......

A

Anoniem

Guest
hallo

ik ben net een weekje 24...
en heb al een zoontje van 2 een half....
dus lekker jonge moeder bewuste keuze...
ben fultime moeder
maar dat is ook het mooiste wat er is en tenslotte ben je daar natuurlijk al 24 uur per dag mee bezig.......
en ook natuurlijk een huishouden erbij

wij zijn nu al 15 maanden bezig met een tweede..
loop al sins december bij de gyn
heb net 1 maand clomid 50 achter de rug met een goeie eisprong manlief zijn zaad is ook goed gelukkig wel iets minder dan normaal maar is goed (want een risico beroep)
begin nu met clomid 100 om het toch allemaal iets sneller te laten gaan
donderdag begin ik weer met echo's kijken als ik mijn eisprong heb...

het is fijn als je bij de gyn zit..
als je al tijd bezig bent weet je niet meer wat je moet denken en als alles wel goed is
je gaat twijfelen nu weten wij dat er niets aan de hand is en dat het een kwestie is van afwachten wel 10% afvallen

nou genoeg gelult over mijzelf nu jullie

hoi hoi, ja ik , wij zijn ook al een hele tijd bezig , maar helaas tot nu nog geen resultaat!! ik ben in januari 2005 gestopt met de pil, we lopen nu bij de gyn, ik heb een redelijke cyclus de laatste maanden van 31 dagen, ik heb nu om de drie dagen een echo gehad voor mijn eitje in de gaten te houden, en vorige week maandga stond hij op springen maar ja wanneer gaat hij dan springen he!! nou flink geklust natuurlijk,en nu noet ik 19 juni weer terug komen bij de gyn , als ik ong ben geworden dan voor planB maar wat dat is dat weet ik nog niet , volgens mij eileiders toch doorspoelen, en anders als ik dan nog niet ong ben ja dan ben ik zwanger want dan ben ik 7 dagen overtijd??
ik heb  wel al een dochtertje van bijna 5 jaar, en ik heb ook 6 jaar geleden een dood geboren kindje gehad bij een zwangerschap van 26 weken, een zoontje jordy* en sinds die tijd loop ik ook al bij de gyn, en alle onderzoeken zijn gedaan nu , en alles is goed??? dus ja wat is er dan aan de hand???
dus afwachten nou!!!
nou heb ik ook genoeg gebuurt!!( gepraat)
tot snel,
gr wendy

oja ik ben 24 jaar, dus 18 toen mijn eerste kwam en 19 toen mijn tweede kwam ook heel jong maar we hadden er zelf bewust voor gekozen, we hadden, hebben een goede relatie we waren al een tijd bij elkaar, dus   waarom wachten??
dus het is gewoon zo , als je je goed voelt dan moet je er voor gaan!!!
dit was ik nog even vergeten te vertellen,
doei doei

hoi missmama,

Ik ben Susanne, ben net een week 25, woon sinds 1 jaar samen met Marco en we zijn al 8 en half jaar samen!
Werk op dit moment fulltime, maar wil als er een kindje bij komt rond de 30 uur gaan werken en vriendlief wil ook 1 dag papadag!
Wij beginnen eind deze week aan ronde 2, want ben vant weekend weer ongesteld geworden helaas, maar ja we beginnen nog maar net he?!
Dit zou ons eerste kindje worden. En zoals ik er nu over denk wil ik het ook bij een laten, zijn er nog meer meiden die dit willen? Ken bijna niemand die er bewust ook maar 1 wil, hier nog niemand erover gehoord, word er soms wel voor veroordeeld van dat is zielig enzo, maar dat vind ik niet, ken genoeg mensen die geen broers en zussen hebben en die vinden het allemaal prima zo en zijn ook niet verwend of wat dan ook.....
Is er nog meer wat je wilt weten?

Groetjes Suus

eerst had ik wel zoiets ja 1 kan ik alles geven
als ik de stad in ga koop ik altij iets voor mijn zoontje
vind ik leuk..
als je er twee hebt  kost het meer
maar als ik maar 1 kindje heb is hij alleen alleen als je op vakantie gaat...
alleen als ik er niet meer ben...
als wij nu zouden te komen overlijden heeft hij niets ja opa oma ooms en tante's maar is anders..
als ik later kom te overlijden heeft ie ons niet meer zijn opa's en oma's niet meer   alleen zijn oom's en tante's en zeg nou zelf daar kom je ook niet vaak hij is dan echt alleen zou nooit oom worden heeft gewoon geen echte familie
ik zou mijn zoon dat nooit kunnen aan doen

dat is mijn mening zo denk ik erover

hoi missmama,

ik hoop dat je snel zwanger wordt !!
ik zag dat depri 18 jaar was toen ze haar eerste kreeg ik ben nu zelf ook 18 en ik ben er ook al aan toe ik ben al 3 en een half jaar samen met m'n vriend en we wonen al samen. we zijn nu aan de 1e ronde bezig en ik ben nu geleik begonnen met ovulatietesten ik hoop dat het snel gaat ik ben wel veel moe maar vaak zit het ook tussen me oren !!

groetjes daphne

quote: missmama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 09:29:04'));

eerst had ik wel zoiets ja 1 kan ik alles geven
als ik de stad in ga koop ik altij iets voor mijn zoontje
vind ik leuk..
als je er twee hebt  kost het meer
maar als ik maar 1 kindje heb is hij alleen alleen als je op vakantie gaat...
alleen als ik er niet meer ben...
als wij nu zouden te komen overlijden heeft hij niets ja opa oma ooms en tante's maar is anders..
als ik later kom te overlijden heeft ie ons niet meer zijn opa's en oma's niet meer   alleen zijn oom's en tante's en zeg nou zelf daar kom je ook niet vaak hij is dan echt alleen zou nooit oom worden heeft gewoon geen echte familie
ik zou mijn zoon dat nooit kunnen aan doen

dat is mijn mening zo denk ik erover

tja het lijkt mij zoveel makkelijker, maar 1 kindje, hoef de aandacht en liefde niet te verdelen, het kost een stuk minder, en heb t gevoel dat je dan zelf ook nog wat mobieler ben, maar ja wie weet denk ik er wel heel anders over als er eenmaal een baby is, alleen nu denk ik echt 1! Een collega van mij heeft ook sinds augustus vorig jaar een baby en denkt er nu nog steeds zo over... dat is ook de enige die ik ken die bewust zegt 1....

Hoihoi,

Wat een leuk topic dit..

Mijn vriend en ik willen na de zomer gaan beginnen voor ons eerste wondertje. Ik ben al wel gestopt met de pil maar dit was voor andere redenen, en ach ja zo heb je 2 vliegen in 1 klap he?! haha.

Ik ben net een maandje 20, maar mijn vriend word in januari 27, dus dat is min of meer de reden dat ik zo jong mama wil worden.

Wij hebben er uitgebreid over gepraat en wij hebben er bewust voor gekozen om 1 kindje te nemen.
Je kunt het kindje alles geven wat hij/zij nodig heeft, niet dat we hem/haar gaan verwennen, maar je kunt je wel meer permiteren. Denk bijvoorbeeld aan school, nu kun je je kindje de juiste opleiding geven zonder dat je over geld na moet denken omdat de 2e of 3e ook nog naar school moet.
En het heeft ook zijn voordelen, je hoeft niet perse te verhuizen naar een groter huis (wij hebben een appartementje, en genoeg ruimte voor 1 kindje!)..
Maar net zoals iemand van jullie zei het heeft ook zijn nadelen want het heeft inderdaad geen broers of zussen als pa en ma komen te overlijden.
Maar goed als ik zie hoe de band met mijn zusje is, dan had ik net zo lief enigst kind willen zijn.
Veel mensen roepen ook dat een enigst kind een verwend nest is, maar dat vind ik echt absolute onzin want je maakt je kind zelf zo!!!!!!

Meiden succes met het zwanger worden!
Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan