hoelang.. hoe jong!!!!! en wat je nog meer kwijt wil.......

hoi meiden, ik ben ook maar alleen thuis maar inderdaad ik heb nooit niks gemist want wat je niet weet kan je ook niet missen, maar toch heb ik zelf heel erg de verlangens naar een tweede kindje en niet zo zeer voor ons joelle ( mijn dochtertje), want alleen kom je er ook wel,
en ook mijn man is nu 32 en ik 24 dus wij scheelden ook wat jaartjes en daarom wilde ik ook jong mama worden,altijd al!! en gelukkig kwam ik de ware tegen en ging het gewoon goed ook kwa samen wonen enz... en ja dan ga je ook met een stabiele omgeving voor je kindje , en ik zeg ook maar altijd zo, als  ze 25 jaar getrouwd  zijn gaan ze nog scheiden dus.......????
je moet doen wat voor jou goed voelt en niet naar andere kijken!!!!
veel succes voor iedereen en ik hoop dat we allemaal een vruchtbare maand hebben!!!

ooooooooh maaike wat ben ik blij met jou!
krijg altijd negatieve reacties op het feit dat ik maar 1 kindje wil!
denk er net zo over als jou! als je kijkt wat studeren en alles tegenwoordig ook allemaal kost! ik wil niet dat mijn kind niet kan studeren omdat zn broertje of zusje ook naar school moet, dit is natuurlijk niet de enige reden, maar wel 1 ervan! ik wil het ook niets hoeven te ontzeggen en dit betekent helemaal niet dat je je kind verwent!

en depri inderdaad, wat je niet weet kun je ook niet missen en wie zegt dat je een goede band krijgt met je broertje of zusje, dat is ook nog niet zeker!

ow ja vergeet ik nog te zeggen, wij hebben in ons huis ook maar 2 slaapkamers, dus geen plek voor 2 kindjes en willen voorlopig liever nog niet verhuizen, zitten op zo'n fijne plek en hebben dit huis helemaal zelf zo gemaakt, dus dat doe je niet zo weg!

Terug
Bovenaan