Hoelang na de bevalling weer sex?

Onze kleine is bijna 3 weken en moet zeggen dat mijn zin in sex er weer is maar ik nog niet goed durf! Wie heeft er al ervaringen? Ik heb een paar hechtingen gehad en 1 knip.

Hoi, hoi,

Hier al 5,5 week sinds de bevalling en ook nog niets gebeurd... Heb op zich wel zin, maar ik vloei nog steeds. Bovendien ben ik ook steeds zo afgeleid als Esther van zich laat horen. En ja, ik vind het ook wel weer spannend hoe het gaat voelen en of het geen pijn doet. Hoewel ik toch alleen maar twee minuscule scheurtjes had...

Groetjes,

Eveline

Hallo,

Ik kan je misschien wel geruststellen. Het is altijd spannend maar ik moest al voor iets naar de huisarts waar de eendebek weer eens bij nodig was en dat stelde echt niks voor. Het belangrijkste blijft: ontspannen!

Groetjes

Hoi,

Nou ik heb het al na 9 dagen weer gedaan , ik vloeide bijna niet meer.maar dan had ik geen scheurtjes niets eigenlijk dus dat is dan misschhien makkelijk praten. Moet zeggen als de behoefte er is gaat het vanzelf en heerlijk weer en ook nog eens goed voor je borstvoeding.

Geniet ervan
 Heel speciaal moment was het voor ons super leuk.

poe, ik zie er echt tegen op, de eerste keer sex. Ik heb ook nog steeds last van mijn knip en hechtingen, de vagina is aan een kant helemaal hard bij mij...  .  

groetjes,
Janneke

poe, ik zie er echt tegen op, de eerste keer sex. Ik heb ook nog steeds last van mijn knip en hechtingen, de vagina is aan een kant helemaal hard bij mij...  .  

groetjes,
Janneke

ik wou na 3 weken weer.vloeide bijna niet meer.maar het deed hardstikke zeer.een soort spierpijn.een week later ging t wel.alleen na 2 dagen achter elkaar begonnen mn scheurtjes weer te irriteren.maar t spierpijn gevoel is over.
groetjes kari

Ik heb 8 hechtingen gehad na mijn volledige ruptuur. Na ruim 5 weken hebben we het heel voorzichtig geprobeerd. Het viel enorm tegen, kan ik wel zeggen. Gelukig kan ik wel gewoon nog klaarkomen, maar de daad was echt heel erg pijnlijk. We hebben het nu 3 keer geprobeerd, maar het blijft pijnlijk. Het is voor mijn man ook niet echt opwindend als zijn vrouw de rand van het bed vast grijpt tegen de pijn. Toch wil ik het wel blijven proberen. Het zal vast wel weer soepeler worden.

Succes!   Sophie v. M.

Terug
Bovenaan