Hoelang na de bevalling weer sex?

Indy is nu 10 weken maar om nou te zeggen dat ik er zin in heb nee als het aan mij lag kwam er een grote stenen afscheiding in bed.

Net als bij Luna ben ik met een ks bevallen maar doet sex enorm veel pijn, we hebben het 3 week geleden ofzo geprobeerd. Bij Luna ging dat ook pas na een maand of 6 beter en pas helemaal pijnvrij was het na bijna een jaar! En tja sneu voor vriend-lief maar als het pijn doet doe ik niet mee.

Ik heb na 7 dagen weer sex gehad. Ik was ingeknipt en had veel hechtingen. Vond het in het begin wat gevoelig, maar dat ging snel weer over. We vonden het erg spannend en heel speciaal, maar we hebben er allebei van genoten en dat is toch wel belangrijk, dat je er allebei van geniet, bedoel ik. Dus ik zou zeggen, als je zin hebt, gewoon heel rustig aan proberen, je merkt vanzelf of je verder wilt gaan of niet.

groetje van angela, mv chris

ik vindt het wel wat eng, ik ben 10 weken geleden bevallen en heb een knip gehad maar het wondje is op het laatste stukje na nog steeds niet geheeld.
ik durf daarom ook nog geen seks te hebben, bang dat het weer verder scheurt of extra pijn doet. (ook al wil ik wel).
heeft iemand dit ook gehad?

Dag dames,
mijn zin in sex was ook al snel terug. Helaas ben ik twee keer geknipt,en had veel hechtingen die tot overmaat van ramp ook nog gingen ontsteken. Van die hechtingen hield ik ook nog last toen ze er uit waren; wat bleek ik was te strak gehecht. Moest toen gaan masseren met littekencreme en als dat niet hielp weer opnieuw knippen en hechten. Na 7 weken hebben wij het weer geprobeerd, was wel heel spannend. In het begin is het litteken nog wel gevoelig maar na een tijdje niet meer.
Moet zeggen dat ons sex leven weer heel goed is.
Je moet je wel ontspannen en dan zou ik zeggen veel plezier...
Groetjes Ylona

Terug
Bovenaan