Hoelang na miskraam weer zwanger ?

Goedemorgen allemaal!

Wij hebben net een miskraam achter de rug, na 8,5 week was het hartje gestopt met kloppen.
Het kwam helaas niet zelf op gang en heb cytotec moeten nemen, dit heeft z’n werk gedaan en gister op controle bij de gynaecoloog was m’n baarmoeder helemaal schoon.
Nu was mijn vraag aan jullie hoelang duurde het voordat jullie weer zwanger waren na een miskraam?
Wij willen er weer vol voor gaan en dan zien we wel,hopen op snel een positieve test.

Liefsxxx
 
Hoi, wij helaas twee miskramen gehad, 1 bij ook 8 weken.. lange nasleep gehad met ziekenhuis in en uit. En tweede miskraam bij 5 weken gehad. Het is niet echt te zeggen wanneer je weer zwanger raakt. Ze raden je hoogstwaarschijnlijk aan om eerst een keer weer ongesteld te worden. Dit raad ik je ook aan (al deden wij hier zelf ook niet aan) maar dan ken je je cyclus ook weer goed. 
 
Wij waren uiteindelijk na het laatste ziekenhuis bezoek twee maanden later weer zwanger. 
 
Helaas was dit weer een miskraam. 
 
Ik was steeds weer binnen een maand zwanger, maar ben ook wel extreem vruchtbaar, zelfs nu ik 42 ben. Helaas vier miskramen achter elkaar maar nu 25 weken zwanger. Je kunt dus twee weken na een miskraam wel weer een eisprong hebben, maar bij sommigen duurt het langer. Heel veel sterkte en succes!
 
 
ik was na mijn mk na 6.5 week ongesteld en die maand erop zwanger inmiddels 17 week :D 
en nog blijft het idioot spannend! vanavond weer controle bij vk...
succes met het verwerken en duim voor je dat het snel blijvend raak is!
 
Ik heb begin februari een miskraam gehad bij 6,5 week. Ik heb in maart nog een galblaasoperatie gehad en ik was eind april weer zwanger. Je lichaam geeft ook wel aan als je er weer aan toe bent. Ik twijfelde ook erg of het niet te vroeg was. Na een miskraam en een operatie, maar mijn arts verzekerde mij dat als je lichaam er klaar voor is, je de natuur zijn gang moet laten gaan. Ik ben ondertussen 31 weken zwanger ?... 
 
Heej.., 
wij hebben helaas ook een miskraam achter de rug. Omdat het hartje al 3 weken geleden gestopt was heb ik een curretage ondergaan. Dat is nu 4 weken geleden. 
Ik voelde me lichamelijk goed en wij zijn er ook meteen weer voor gegaan. Ik heb volgende week woensdag mijn NOd en heb vanochtend getest en hij was heel licht positief. Als dit goed blijft gaan ben ik dus meteen weer zwanger geworden. De vorige x was ik ook de 1ste x al zwanger 
 
Hoi allemaal, wat een verschillende verhalen allemaal... 
 joannam ; klopt dit hebben ze me aangeraden omdat hun dan ook beter het termijn kunnen bepalen maar we doen het absoluut niet ‘veilog’ Op moment en dat vind ik ook niet nodig , m’n lichaam geeft vast aan hoe en wat! 
Ftdevries;gefeliciteerd met je zwangerschap maar wat een weg ook er naar toe! Nu lekker genieten.
iriskip; Oeh wat spannend allemaal hoe was de afspraak? 
 Riannekoltstra; gefeliciteerd ook! Dat is wel snel gegaan , hoop dat dat bij ons ook is .... dus dan ben je ook niet ongesteld geweest tussendoor ? Of 1 keer ? Ivm je operatie ? 
Christa;gefeliciteerd , heeft dan helaas wel even geduurd ....
 annew; hopen dat het goed is , wel enorm spannend denk ik... ik voel me lichamelijk ook prima en geestelijk ben ik al heel erg met m’n volgende zwangerschap bezig ... we willen er ook gewoon weer voor gaan en dit achter ons laten! 
 
Terug
Bovenaan