Hoelang nemen jullie verlof??

Goed besluit! Later zul je echt nooit denken had ik maar meer gewerkt. alleen maar ha dik maar meer tijd met mijn kids doorgebracht. dus als dat kan, gewoon doen!

Hoi !
Ik denk dat je gewoon moet doen waar je jezelf goed bij voelt. En soms is dat moeilijk in te schatten van tevoren, maar alles is natuurlijk weer te veranderen. Ik ben bij mijn eerste 6 weken vantevoren gestopt en dat vond ik heerlijk. Daarna had ik nog 10 weken en heb ik er nog twee weken vakantie aan geplakt. Ik had er geen problemen mee om mijn dochter naar het kdv te brengen en ik vond het heerlijk om weer  te gaan werken. En tot op de dag van    vandaag heb ik daar gelukkig geen spijt van. Als ik dat wel zou hebben, dan had ik gewoon minder gaan werken, Ik heb de eerste twee jaar 5 dagen per week gewerkt (waarin ik wel flexibel kon zijn) en nu ze wat ouder wordt, wil ik juist wat minder gaan werken omdat ze daar nu meer behoefte aan lijkt te hebben. Dus gewoon doen wat goed voelt en wat financieel haalbaar is natuurlijk.

Birgit

Je moet doen wat goed voelt, lijkt mij heerlijk om 16 weken niets te doen haha (ik kan geen verlof nemen dus ik "mag" 2 weken thuisblijven maar meer niet...dus als het kan waarom niet, beetje meedenken met je baas vind ik wel een pre voor je maar je lichaam gaat op den duur voor..

Terug
Bovenaan