Hoelang nog een fles gebruiken

wij zijn gestopt met het drinken geven uit een fles toen Lorenzo
10 maanden was hij at toen pap uit een bordje en kreeg zijn
melk in een tuitbekertje
nu probereb we hem te laten drinken uit een bekertje en gebruiken
we de tuit alleen nog als we op visite gaan
de reden dat we toen gestopt zijn met de fles was dat hij zijn eerste
tandje kreeg en daarmee de speen kapot beet

groetjes
Bianca mv Lorenzo  

Mila drinkt de hele dag uit de rietjesbeker van Nuby.
Over een paar maandjes wil ik avontoe gaan oefenen met een gewone beker.
Maar die nubybeker is ideaal,hij gaat overal mee naartoe.
Mila drinkt s,avonds nog wel wat melk uit de fles,voor het slapen gaan.
En oja,heel soms als ik weinig tijd heb krijgt ze de pap s,morgens nog uit een fles ipv uit een bordje.
Maar dat komt echt weinig voor.
groetjes piewie,mv Mila

Yoëll drinkt al heel goed uit een glas/beker.....en gewoon stoer met 1 handje vasthouden hahah....

maar hij krijgt nog telkens zijn melk en pap in een fles hoor....en dat blijf ik doen tot dat hij er zelf flauw van is......ze zijn het zow gewend.....dus voor mij geen haast...

Ow en als we in de auto gaan krijgt ie ook gewoon een drinkfles (difrax met besparing in het midden...) net zow handig en makkelijk...

Liefs Denise

ik heb zelf ook de rietjesbeker van Nuby, was er heel tevreden mee tot hij ging lekken, ik nieuw rietje kopen, bleek er nog een nieuwere variant te zijn (die overigens heel veel op de oude lijkt), dus maar een nieuwe beker gekocht.
maar... de nieuwe beker drinkt veel minder makkelijk dan de oude, want  |Ivar moet behoorlijk hard in het rietje "bijten" voordat het gaatje open genoeg is om drinken door te laten, balen dus...

hebben jullie dan nog de oude variant dat jullie zo tevreden zijn?
herkenning: de oude heeft een plat rietje, de nieuwe een rond rietje (je ziet het ook alleen aan het rietje)

groetjes Jenneke

Ik ben ook niet te spreken over nuby, lekt gigantisch of ze krijgen er niets uit.
Mirthe krijgt in bed nog ene fles om in slaap te vallen. Maar wil er graag vanaf. Ze kan goed uit een gewone beker drinken maar heeft de neiging om tussendoor der hand in het glas te steken wat ik nog al irri vind. Vandaar dat ze nog veel afgesloten spul krijgt. Merk wel als ik veel afwissle tussen, rietjes, gewone bekers en tuit dat ze niet meer weet hoe ze het eruit moet krijgen. Mag ik deze nou op zijn kop houden of moet hij recht.?
Heb me wel voor genomen om met 1,5jaar alleen nog maar beker te gaan gebruiken, gewoon ff om een datum te stellen.

Die nieuwe rietjesbekers van Nuby zijn flut! Mijn oude waren versleten, 2 nieuwe gekocht, deden niets anders dan lekken, drinken lukte op zich wel. Heb ze terug gebracht en iets anders mogen uitzoeken bij de Etos...VErnieuwing is niet altijd verbetering...
Heb nu een nieuw rietje bij de beste oude beker gekocht en bij de drogist in Duitsland en iets eenvoudigere maar wel lekvrije rietjesbeker gehaald.

Delano krijgt al heel lang geen fles meer.
Mede doordat hij reflux had en er gigantisch van ging spugen(hij is er inmiddels wel overheen gegroeid).
Hij heeft ook de rietjesbeker van Nuby,hier bevalt hij prima,ik weet niet of het de oude versie is.
Heel vreemd dat hij minder spuugde met de rietjesbeker maar het was echt zo.
Ook krijgt hij  al heel lang geen fles meer voor het slapen gaan.
Groetjes Tanja.

De fles krijgt Tessa alleen nog voor het slapen gaan, even een klein flesje melk (90 ml) rustig bij papa of mama zitten!! Voor de rest drinkt ze melk uit een gewone beker (ook pap) en de sap (dorst!)  drinkt ze uit de rietjesbeker van Nuby.

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan