Hoelang slapen jullie kindjes overdag?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Owen is nu 15,5 maand en slaapt heel lang overdag de laatste dagen.
Gister na 3 uur wakker gemaakt en nu slaapt ie ook alweer ruim 3 uur. Vannacht heeft hij slecht geslapen dus haalt nu de schade in, maar de nacht hiervoor had hij normaal geslapen. Vraag me af of he niet te lang is.

Groetjes jojo

HOI,

Noa is nu ruim 18 maanden en die slaapt tussen de 2 en 3,5 uur in de middag. Ze heeft echt fases. Soms slaapt ze maar 2 uur en soms heeft ze dagen (zoals nu) dat ze 3 tot 4 uur slaapt. Misschien een groeispurt ofzo. ik maak haar nooit wakker.

gr
Marielle

Hoi

Hjerre van mij heeft het ook. Hij is nu 17 maanden. De ene middag slaapt hij krap aan 2 uurtjes en de andere middag ook 3 tot 4 uur. Er is niet echt een touw aan   vast te knopen. Ik maak hem meestal niet wakker maar na vier uur ga ik   toch wel effe kijken....

Groetjes Hanneke

Hoi,
mijn neisje slaapt overdag ,als je geluk hebt een uurtje.Vandaag maar half uurtje en dat terwijl ze al om 6.30 wakker was vandaag.
groetjes gaby

Linde slaapt normaal meestal 's morgens een uurtje (nadat ze Roos mee naar school heeft gebracht) en dan 's middags een uurtje of 2 á 3.
Afgelopen zondag werd ze pas om 8:30 wakker (normaal max. 7:00) en vandaag moest ik haar   wakker maken om 7:45.
Ik denk dat ze het zo lekker vindt in haar bedje nu het zo koud is en ik kan haar geen ongelijk geven hoor, ben best jalours!!!

groetjes Daniëlle.

Milo is nu 16 maanden. Hij wordt rond  6.45 uur wakker (soms wat eerder soms heel iets later) en slaapt overdag op de creche anderhalf uur. Hij gaat 's avonds om half 8 naar bed. In het weekend slaapt hij lekker in ons bed en dan slaapt hij een heel stuk langer (als ik er bij kom liggen na een lange werkweek ). Maar dan gaat hij ook later naar bed.

Dean is 14,5 maand. Hij gaat tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed en doordeweeks haal ik hem om 8.30 er weer uit. In het weekend later (afgelopen weekend 10.30 uur). 's Middags slaapt hij zo'n 1,5 uur.

Groetjes,
Nelly.

Mila is net 15 maanden :
Ze slaapt s,morgens tot ruim 8.00 en s,middags slaapt ze meestal 1,5 uur.
s,avonds gaat ze rondt 7 uur half 8 naar bedje.
Als ze zo lang slapen zouden ze het wel nodig hebben denk ik dan.
Bij Mila heb ik het nooit langer als twee uur meegemaakt,maar bij ons op het dagverblijf zijn er kinderen die het ook redden.
groetjes piewie,mv Mila

Terug
Bovenaan