Hoelang slapen jullie kindjes overdag?

Stef slaapt overdag meestal 2 uur. Heeeeeeel soms langer en dan laat ik hem maar slapen.
Hij zal het dan wel nodig hebben. Helaas gebeurt het niet zo vaak dat hij langer slaapt. Veel vaker gebeurt het dat hij korter slaapt...haha Ach..ook gezellig!

Liefs Annet

Op dit moment gemiddeld anderhalf uur als hij thuis is (een slaapje). Op het kdv maar drie kwartier. Lukas is nu 17 mnd.

kasper (16,5maand) sliep altijd twee uur overdag. Van 12.00 tot 14.00. Maar sinds hij echt goed kan lopen slaapt hij 2,5 tot 4 uur. Dat kost toch gewoon meer energie. En als we naar buiten zijn geweest slaapt hij ook altijd lang. Die kou buiten kost best veel energie.

liefs pauline

kasper (16,5maand) sliep altijd twee uur overdag. Van 12.00 tot 14.00. Maar sinds hij echt goed kan lopen slaapt hij 2,5 tot 4 uur. Dat kost toch gewoon meer energie. En als we naar buiten zijn geweest slaapt hij ook altijd lang. Die kou buiten kost best veel energie.

liefs pauline

Nynke slaapt 'smorgen tot een uur of 7 half 8 (helaas, eerst was ze altijd pas na 8-en wakker...) en 's middags is het heel wisselend. Meestal ergens tussen de 1,5 en 3 uur.
's avonds ligt ze er om 19.30 zeker in.

Ze begint nu met haar eerste stapjes zetten (gisteren ineens 5/6 achter elkaar...yippie) dus misschien wordt ze nu ook wel meer moe...

Maar ik heb niks te klagen, er zijn maar weinig jonge moeders die geen slaaptekort hebben....

Groetjes,
Patty en Nynke (15mnd)

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle reacties. Zo te lezen is het bij iedereen heel verschillend.

Owen gaat om 19:00/19:30 naar bed en slaapt dan tot 7:30/8:00.
Overdag slaapt ie vanaf 13:00 en dit kan varieren van 1,5 tot 3,5 uur.

Nu heeft hij de afgelopen week steeds heel lang geslapen en denk dat dit zijn avondsslaap beinvloed. Gister moest ik hem na een kleine 2 uur wakker maken omdat ik weg moest en heeft wel de hele nacht doorgeslapen. De nachten hiervoor werd hij wakker en had toen overdag 3/3,5 uur geslapen.
Merken jullie hier ook iets van?

Verder word hij wel altijd op dezelfde tijden moe. Hangt niet af van hoelang hij geslapen heeft.

Groetjes Jojo

nee ik merk daar bij Lili niks van ...Maar zei slaapt altijd wel veel...

1900 bed 0900 wakker
1030 bed 1230 wakker
1400 bed 1630 wakker
1900 bed

Dit is ongeveer haar indeling..maar kan verschillen want nu ligt ze bijv NOG te pitten en ze lag echt om 1415 in bedje

ze gaat trouwens dan vanavond evengoed om 1900 naar bed!

Liefs lonneke

Terug
Bovenaan