Hoelang slapen jullie kindjes?

Hoi,
ik ben wel benieuwd hoe lang jullie kindjes nog slapen in totaal.
Ik vind zelf dat ik hier wel een slaapkop heb. Nu heb ik van de week avonddienst gedraaid en deze week ben ik vrij dus ze slaapt nu lekker uit, mevrouw werd vanochtend pas om 11:00u wakker! (gisteren om 20:00u naar bed), nu is dat wel erg extreem hoor, maar de hele week is ze zo een beetje om half 10 wakker. Dan gaat ze 's middags nog dik 2 uur slapen en weer op tijd naar bed.
Komt neer op ongeveer 16 uur per dag/nacht.

Als ik dagdienst draai moet ze er al om 6 uur uit, dan doet ze ook nog 2 slaapjes overdag.

Groetjes van Sonja

PRIJS jezelf ZEER gelukkig!!! Mette gaat tussen 19.00 en 20.00 naar bed en wordt dan tussen 06.30 en 07.30 wakker. Overdag slaapt ze 5 kwartier tot maximaal 2 uur maar meestal houdt ze het bij 5 kwartier. Tot 9.30 lijkt me heeeeeeerlijk!

gr.Ing

Owh lijkt me heerlijk!! Jesse gaat tussen 19.30-20.00 uur naar bed en wordt meestal wakker tussen 07.30-08.00 uur met soms een uitschieter tot half 9/9 uur! En dan mag ik niet klagen hoor, want hij slaapt heel goed!

En Jesse slaapt overdag zo van 12 tot half 3/3 uur of van 13 uur tot half 4. Dus zo'n 2,5 uur!

Danielle pakt de meeste slaap dus 's nachts!! Geniet er maar van!

Groetjes
Angel

Jennifer gaat 's avonds naar bed tussen 19.00 en 19.30 uur. Later gaat echt niet ze is helemaal op en vanochtend was het 05.55 uur. Meestal wordt ze wakker tussen 06.00 en 06.30 uur. Ik heb dus al 20 mnd niet meer UITGESLAPEN!!!!!!

Oh ik wordt er moe van als ik daar aan denk..hihi..
Tussen de middag slaapt Jennifer 2 uur.

Ff optellen .. dat is dus .. zo'n beetje 13 uur...

Volgens mij staat Daniella nog aan kop...hihi..

gr. Ilone

Hoihoi,

levi gaat tussen 19.00-20.00 naar bed en wordt gemiddeld ook tussen 7.00-8.00 wakker (meestal in het weekend is dit vroeger ).
Tussen de middag slaapt hij meestal van 12.00-16.00 en dan haal ik hem er ook echt uit want dan vind ik het lang zat.Maaromdat het slapen op het KDV niet meer geweldig gaatlaat ik hem maar op de dagen dat hij daar niet is lekker slapen.

Maar hier dus ook een echte slaapkop.

groetjes chimene

Feline slaapt tussen de middag rond de 2 uur. Kan wel eens een half uur langer of korter zijn.
En ze gaat om half 8 naar bed toe op de dagen dat ik niet werk. Op de dagen dat ik wel werk gaat ze om 7 uur, omdat ze dan moe is van de creche.
En ze komt er tussen half 7 en 8 uur uit.
Vannacht vond ze het nodig om van 2 tot 5 wakker te zijn (stomme kiesjes....) dus was ze 'pas' om halg 9 wakker.
Ik ben dus nu erg verrot, maar goed het hoort erbij.... grrrrrrrrrrrrr

groetjes Maris

Mirte gaat tussen  18.30 (creche dagen)  en  19.00 uur naar bed. Sinds  twee weken..het wordt lichter 's ochtends... wordt ze tussen 7 uur en half 8 wakker..was eerder rond 8 uur!

Dan slaapt ze 's middags nog van ongeveer  12/ 12.30  uur tot 3 uur, doet ze trouwens niet op de creche dan is een uurtje wel genoeg! Moet zeggen dat ik dat 's middags slapen ook nog heerlijk vind..helemaal nu ik aan het einde ben van de tweede zwangerschap...duik ik ook nog even lekker mijn bed in!

In totaal dus zo'n 15 uur slaap op een dag

Hoi,

Bas gaat rond 19.30 naar bed. Hij wordt tussen 7.00 en 7.30 weer wakker. Heel soms later, maar helaas is dat nooit eens in het weekend.

Tussen de middag gaat hij rond 11.30 uur weer naar bed tot 15.00 uur ongeveer (soms nog langer, maar meestal haal ik hem er dan uit omdat we Eva op moeten halen).

Ook hier dus een kleine slaapkop!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan