Hoelang slapen jullie kindjes?

hai hai!!
Luna gaat savonds tussen 7uur en 8uur naar bed!!!
Ze slaapt door tot de volgende morgen tussen 7 en 8uur!!
Smiddags slaapt ze van ongeveer 1uur tot half 3/ 3uur!!

Groetjes Samiera

Hooooiiiii

Wat zou ik dat heerlijk vinden als Jesse ook maar een beetje zou lijken op een van jullie slaapertjes.
Nee hier niks van dat alles en dat is best wel eens heel erg vermoeiend
Jesse gaat elke avond rond 20uur naar bed en rond half 10 word hij gillend wakker en dat is echt iedere avond
Eerst lieten we hem huilen, maar na 10 minuten hadden we het hele stel wakker dus dat was geen oplossing
Tegenwoordig halen we hem er maar uit, proberen hem boven weer in slaap te krijgen,wat meestal niet lukt.
Meestal beland hij wel beneden op de bank en slaapt dan naast ons verder
Als wij naar bed gaan leggen we hem terug in zn eigen bed en daar slaapt hij dan meestal tot een uur of 2 snachts door en dan begint het weer opnieuw en beland het lieve mannetje bij ons in bed
Hoe hard ik ook heb geroepen dat ik nooit mijn kind in ons bed wilde het is er toch van gekomen
Wij slapen op deze manier allemaal, maar het is natuurlijk niet de ideaale oplossing.
Hebben jullie nog tips?? alle zijn welkom, hopelijk zitten er nog sommige bij die we nog niet hebben geprobeerd

Groetjes Xennah

Hoi Xennah,
ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar kan het zijn dat hij misschien te laat naar bed gaat of te druk is overdag? Ik zeg maar wat hoor.
Wij hebben aan Daniëlle gemerkt dat zij echt haar slaap nodig heeft. Ze moet echt een middagslaapje doen en op tijd naar bed. Ze is inmiddels 21 maanden oud.
Maar het blijft lastig om tips te geven om goed te slapen.
Ik wens je heel veel succes, kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is.

Groetjes van Sonja

Hoi Sonja

Bedankt voor je reaktie
Jesse word 24 april 2 jaar
S'middags doet hij ook nog gewoon een dutje hoor....ongeveer 2 uur
We hebben uiteraard al vaker geprobeerd om hem dan geen middagdutje te laten doen of korter, maar het had geen effect
Hij sliep desondanks niet de nacht door....we hadden t idee dat hij nog slechter ging slapen
Dat doen we dus niet meer want alles wat hij slaapt is alleen maar goed
Het zal wel een keer overgaan
Over 2 weken heb ik een afspraak bij de osteopaat, daar is hij al eerder geweest omdat hij met 11 maanden nog niet eens kon omrollen
2  weken nadat we bij haar waren geweest kon hij zitten staan en langs de tafel lopen
Misschien heeft hij gewoon nog iets extra's van haar nodig
Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan