Hoelang vloeien na MK?

Hoi Allemaal,

Vorige week do. ben ik gecurriteerd. Nou zei mijn gyneacoloog dat het vloeien max. een kleine week zou duren maar ik vloei nog.

Het stomste is dat het de ene dag bijna niets is (waardoor ik denk dat het stopt)   en de andere dag veel meer.

Wie herkend dit en wat is jullie ervaring hiermee?

(zou zo graag willen dat het stopt want hierdoor wordt ik met elk toilet bezoek er weer aan herinnerd..)

gr.

Nicole

Hoi Nicole,

Ik heb in juli vroege miskraam gehad en heb gelukkig maar 2 dagen zeer hevig gevloeid. Een uitzondering. In mijn omgeving zijn er heel veel vrouwen die miskraam of miskramen hebben gehad en die hebben gemiddeld een week gevloeid. Een paar meiden, echter vloeide zo'n 3/4 weken. Dus dat is per geval en per vrouw weer anders denk ik. Ik ben inmiddels 3 rondes verder en iedere keer als ik ongesteld ben(zoals nu) en heftige kramp heb, ben ik verdrietig over mijn miskraam. Ik hoop voor je dat je snel weer een gewone cyclus hebt en dat je het een plekje kunt gaan geven.

sterkte
xxx Annette

Hoi Nicole,

Mijn miskraam is vorige week maandag begonnen en ik vloei nu nog een heel klein beetje. Ben niet gecurreteerd en weet ook niet of daar een verschil in kan zitten.

Gr en sterkte cc

Hoi Nicole,

Na je curretage  kun je 3-7 dagen bloedverlies hebben. Heb je in de tweede week nog bloedverlies, dan is dat niet altijd goed.
In jouw geval zou ik even afwachten tot na het weekend. Heb je dan nog bloedverlies, dan kun je het beste even contact opnemen met je gynaecoloog of je verloskundige.
Die kunnen je dan het beste advies geven. Krijg je in de tussentijd koorts of meer buikpijn, direct contact opnemen met gynaecoloog of verloskundige, er kan een ontsteking zitten...
Ik hoop voor je dat het niet ernstigs is.

Groetjes Anja

hoi Nicole,
Vloeien mag echt wel 14 dagen duren hoor!!!
Geen probleem..mits je geen heftige buikklachten hebt en of koorts.
Ik heb een heel boekwerkje meegekregen van de vk na mijn miskraam, met informatie.
Bij mij duurde het 9 dagen, en daarna nog anderhalve week af en toe wat rode afscheiding.
Heel normaal hoor dus.
Je voelt vast zelf wel wat oke is en wat niet!
Nu ben ik net weer ongi geworden voor het eerst na de mk..dus vijf weken en twee dagen erna.
Bloeding is behoorlijk, en erger dan normaal. Maar ook dat is niet gek.
Als je twijfels hebt, gewoon even bellen.
Ik ben erg goed opgevangen door huisarts en verloskundige!
Petje af voor de zorg..
nu weer op voor een nieuwe poging voor een derde kindje..
Groet en succes, R

Hoi,

Tjonge, het was alsof ik mijn eigen verhaal zat te lezen. Ik was zelfs eerst verbaasd omdat ik toch zeker wist dat ik dit niet op het forum geplaatst had...

Ik ben ruim drie weken geleden gecurreteerd. (na een zwangerschap van twaalf weken).
In eerste instantie voelde ik me best goed. Maar al snel kreeg ik het net als jij.
De ene dag leek het alsof het over was, maar de volgende dag kon het echt weer los barsten. Ik vloeide dan ook echt goed.

Mijn gynaecoloog had gezegd dat het vloeien twee weken kon duren, maar ja, wat is vloeien? Waren deze bloedingen ook vloeien????

Afgelopen maandag had ik (na bijna drie weken) een controle. Ik gaf aan van mijn bloedingen en na een echo bleek dus idd dat niet alles weg was. Afgelopen woensdag ben ik dus opnieuw gecurreteerd.
Dit alles is dus niet leuk, maar ik voel me nu beter als na de eerste curretage. Ik ben wel erg moe (logisch na twee keer een narcose) maar mijn buik voelt veel beter.

Ik wil je niet ongerust maken, maar ik zou na het weekend toch even bellen als je nog last hebt. Je krijgt namelijk steeds meer kans op een baarmoederontsteking.
Dus bij erge pijn en koorts moet  je in ieder geval  snel bellen.

Als je zin hebt om ervaringen uit te wisselen dan laat je het maar weten.

Nu wens ik je in ieder geval succes en veel sterkte.

Liefs van mij

Hai mamavanA.

Ik ben afgelopen do gecurreteerd en heb bijna niet gevloeid en nergens last van. 1 tot 2 weken zijn de gyneacoloog bij mij. Misschien is mijn situatie anders omdat het vruchtje zich niet ontwikkeld had, dus er hoefde niet veel verwijderd te worden.

Hoop voor je dat het snel over gaat! En mijn ervaring is dat je bij iedereen gyn. en verloskkundigen heel goed terecht kunt met al je vragen!

Sterkte!

Terug
Bovenaan