Hoelang vloeien na MK?

Hallo Allemaal,

bedankt voor jullie reakties. Ik heb er op een bepaalde manier toch steun aan!

Ik heb vrijdagochtend toch maar ff met het ziekenhuis gebeld en ze zeiden dat het 2 wk. kon duren maar als ik aanst. woe / do nog last had dan moest ik ff weer bellen en dan zouden ze kijken wat ze verder konden doen.

Ik hoop zo dat het nu echt minder word. Gister was het nog behoorlijk hevig maar vandaag weer bijna niks...........???? Merk wel dat ik al een heel stuk rustig ben onder de MK. Kan er goed over praten en heb mijn verhaal op geschreven (in een soort dagboekje wat ik bijhield voor deze zw.schap) Lucht echt op. Kan ik ook iedereen aanraden!! Hoop dat de slechte dagen steeds minder worden en dat we weer echt ons eigen leventje op kunnen pakken. Dit zal altijd bij ons blijven, vergeten doen we het nooit maar ik weet ook zeker dat het 2e kindje wat we zo graag willen krijgen...........dat komt er!!!

liefs,

Nicole

Hallo Nicole,

Nog eentje eroverheen, bij mij heeft het vloeien de eerste keer af en aan een week of drie geduurd. En inderdaad, het kwam en ging, maar het was (tenminste na een paar dagen) niet meer dan bij een gewone menstruatie. Alleen was dit dus een "menstruatie" die ophield, weer begon, weer ophield en weer begon. En weer ophield, gelukkig. De tweede keer (heb twee hele vroege miskramen gehad) was weer drie weken af en aan, maar toen wist ik wat ik kon verwachten. Inderdaad handig om toch even na te vragen hoor, er is al genoeg om je druk over te maken, toch? Enne, het moet dus wel een keer ophouden, als het echt niet stopt  of zelfs meer wordt is het gewoon niet goed, is er nog iets niet klaar en heb je kans op nare ontstekingen. Dus houd het in de gaten! Oja, en zorg voor comfortabel maandverband (da's beter dan tampons, omdat je nog wondjes kunt hebben), want daar wordt je dus na een aantal weken anders echt helemaal gek van.

Sterkte!

Liefs,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan