hoelang voor miskraam daadwerkelijk komt?

Hoi,
bedankt allemaal, het kan inderdaad 2 kanten op. Ik heb net gebeld, en ik kan vandaag al terecht voor een echo! Daar ben ik echt blij mee, dan weet je het in ieder geval anders, had ik nog een week moeten wachten.
Ik laat horen hoe het was.

gr. Stella

Wat fijn dat ze je toch even laten komen. Ik zal voor je duimen!!!
lfs ing

Had in week 7 geloof ik ook bruine afscheiding, maar was maar een dag. Aangegeven bij VK en inwendige echo gekregen. Niks aan de hand toen. Bleek óf innestelingsbloeding, of twee vruchtje óf schijnmenstratie te zijn geweest. Ben nu 29 wkn. zwanger.

Succes en sterkte!!

Hoi,
Nou gister de echo en het was niet goed....het was na 7,8 weken gestopt met groeien. Mijn voorgevoel was dus toch goed. Balen hoor vooral omdat het nu de 2e keer is. De 1e keer was na 6 weken en toen kwam het vanzelf. Ik moet nu wachten tot het komt. Ik zou nu bijna 11 weken zijn, dus ik heb wel zoiets van als het na deze 3 weken niet komt, zal het nu ook niet opeens komen. De bruine afscheiding is ook helemaal gestopt nu.
Maar ik wacht tot volgende week donderdag en dan maken we een afspraak voor curretage. Nou ik ga maar verder met balen en verdrietig zijn,
gr. Stella

Terug
Bovenaan