hoelang wachten jullie met het aankondigen van de zwangerschap?

Hallo dames,

Gisteren ben ik mijn 5e week van de zwangerschap in gegaan.
Op 7 april heb ik mijn eerste afspraak bij de VK en daarna mag ik pas een afspraak maken voor een echo.

Mijn vraag is eigenlijk, hoelang wachten jullie met de aankondiging naar jullie naasten zoals de ouders en broers en zussen??

De vorige zwangerschap waren wij daar heel snel mee (en achteraf is het ook allemaal goed gegaan).
Nu ben ik veel ongeruster maar toch wil ik het heel graag vertellen, vooral aan mijn ouders. Als het dan onverhoopt misgaat kan ik ook naar hun toe om erover te praten.

groetjes mamajb

Hoi

Mijn ouders en schoonouders weten het al en de rest vertellen we het pas na de eerste echo. Ik moet de eerste keer op 9april naar de verloskundige en daarna zal de echo wel komen en dan kunnen we het vertellen. Zou het nu al wel graag willen vertellen, maar toch nog maar even niet!

Groetjes Michelle

Wij hebben het meteen verteld, bij de 1e ook. Ik vind het leuk nieuws om te vertellen en mocht het mis gaan kan je het met mensen waar je om geeft delen.
Groetjes Suzan

Mijn ouders, schoonouders en mijn zusje weten het al.
Mijn moeder had het al geraden, toen ik het zelf nog niet eens officieel wist.
Maar de rest van de familie en vrienden vertellen we het volgend weekend. Ik vier dan nl mijn verjaardag. Lisa krijgt of een leuk shirt aan met een passende tekst .. of ze mag haar slab om met hieper de piep hoera ... ik krijg een broertje of zusje!

Heb er al veel zin in!

Groetjes,
Esther

Hoihoi,

Ik heb ook zoveel moeite met mijn mond houden.

Tot nu toe weet 1 vriendin het. Tegen haar heb ik het persoonlijk gezegd omdat ze voor langere  tijd naar het buitenland is gegaan. En wij proberen het ook nog wel even voor ons te houden.

Groetjes
5w5d

hoi dames,

dank je wel voor jullie reacties.
Wij hebben het goede nieuws vandaag aan ouders en schoonouders verteld door middel van een lijstje waar twee foto's in kunnen. Aan de ene kant een foto van ons zoontje en aan de andere kant een klein gedichtje....
Jullie kunnen  me nog niet zien
maar als ik in november geboren word
mag ik dan ook in dit lijstje misschien?
Wat waren ze allemaal blij!!
Ik ben zelf ook blij dat ze het nu weten.

groetjes van mij

Ik ben zelf 6,5 week zwanger en wij hebben het ook al verteld aan familie en vrienden.

We waren al 14 maanden bezig en in de medische molen terechtgekomen. Iedereen vroeg er ook iedere keer naar. Dus hebben we besloten om het snel te vertellen.

Wat was dat leuk zeg. Sommigen moesten zelfs huilen van blijdschap. Ik kan niet wachten totdat we de 1e echo hebben op 9 april.

Terug
Bovenaan