hoelang wachten jullie met het aankondigen van de zwangerschap?

hoi, ben nu bijna 6 weken zwanger!! En we hebben het ook al aan verschillende mensen verteld die dicht bij ons staan. volgende week met 7 weken hebben we een echo, en als alles goed is mag de hele wereld het weten..
We waren net in de MM gestapt en veel mensen wisten hier van... maar probeer het nog 1 week voor me te houden. Buik beetje inhouden, opletten met eten/drinken dat het niet opvalt= dit weekend verjaardag van mijn vriend.
Mijn bazin weet het al wel, moest al regelmatig vrij zijn voor t ZH. en nu volgende week 1 april.
gr bonbon

Hoi hoi,
Bij ons heeft het bijna twee jaar geduurd (wel naturlijk) dus toen het  zover was  kon ik ook moeilijk mijn mond houden tegeover vrienden en familie. Mijn vriend is het daar niet helemaal mee eens maar  als het mis gaat dan vertel je het toch ook?  

Hoi

Bij ons weten alleen mijn 3 beste vriendinnen het.
We hebben al een keer mee gemaakt dat het mis ging, toen hadden we het iedereen wel meteen verteld dat we zwanger waren, maar er werd ook veel rondbazuint dat het mis ging, dat hoef ik niet meer!!!! Sommige mensen konden het toen niet laten om dat aan Jan & alleman weer te moeten doorvertellen.. nou dat wil ik niet meer. Het vertrouwen is dan ook weg.

en dit keer willen we het graag eerst ons eigen geheim houden,
maar hoe lang we het vol houden????
Wat hebben sommige van jullie al vroeg een echo!
Ik pas 20 april, ben dan net 8 weken.
Misschien -als alles dan goed lijkt- dat ik het dan echt niet meer voor me kan houden hoor!! mezelf kennende....
In elk geval mijn eigen ouders!

Succes iedereen en we houden elkaar op de hoogte

Hallo,

Wij vertellen het als de 1ste echo aanstaande woensdag oke is bij of net voor de paasbrunche.
Ik ben dan 9 weken en 1 dag zwanger.

Spannend he?

Groetjes

Terug
Bovenaan