Hoelang willen jullie tussen jullie 1ste en 2de kindje hebben??

hallo,

bij ons zit er precies 20maanden, moet je zeggen dat het nu wel druk is maar dat komt ook omdat we er nu een tweeling bij hebben van 8weken.
maar je hebt zoveel voordelen als het kort op elkaar zit.
de oudste is helemaal niet jaloers en kan al goed meehelpen,je bent straks in een keer van je middag slaapjes af zodat je geen rekening meer hoeft te houden dat er nog een moet slapen enz enz.

tuurlijk iedereen moet het voor zich weten maar wij zijn blij dat er maar weinig verschil in zit

Hoi Debby.
Ik had ook al wel vrij snel dat ik een tweede wilde, maar we wilde ook nog trouwen en dat wilde ik niet met dikke buik.. Aangezien mijn vader toen ernstig ziek was en ik die perse bij mijn bruilloft wilde hebben zijn we in juni 2006 getrouwd en daarna ben ik gestopt met de pil. In juli is mijn tweede zoontje geboren, en zit er dus bijna 2,5 jaar tussen. Op zich wel ideaal vind ik nu..
Gr. Anne-Marie

toen mark 1 jaar was, ben ik getsopt met de pil, bijna direct zwanger, maar na 14 weken ontdekte men dat het een partiële mola zwangerschap was , waarna ik een half jaar niet zwanger mocht worden. dus weer aan de pil, weer gestopt toen mark 2 was, daarna weer rap zwanger, en luuk is geboren een maand voordat mark 3 werd, Nu vind ik dat een mooie tijd er tussen (3 jr), omdat de oudste  niet meer helemaal vanje afhankelijk is gaat de verzorging van de tweede ook er zo bij. of ik nog een 3e kindje wil..... misschien wel, maar aan de andere kant ben ik gezegend met 2 gezonde kindjes en weet ik nog niet of ik zit te wachten op de spanning van EN een gezond kind EN of de zwangerschap allemaal wel goed gaat.

Lotte is volgende week 6 maanden oud. Ook ik (wij) wil de tweede er snel achteraan krijgen. Om bovengenoemde  voordelen en het feit dat ik met mijn eigen fotostudio aan de slag wil. Omdat ik vind dat een gezin, en het zorgen voor de kids daarna, voor gaat, moet dat dus wachten tot de laatste minimaal 6 maanden of zo is.

Daarom ben ik momenteel al bezig met het verbeteren van mijn conditie, het kwijtraken van de laatste kilootjes (is erg slecht voor je hart en bloedvaten om weer zwanger te raken als die er nog niet af zijn), enz. Grote kans dat ik volgens het 9 maanden op, 9 maanden af principe al in Februari voor een tweede wil gaan.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan