Hoelang zijn jullie al bezig???

A

Anoniem

Guest
Ik ben in juli gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger nou weet ik wel dat dat geen ramp is maar ik word er toch een beetje nerveus van , hoelang zijn jullie al bezig???

Hoi Serina,

Ik ben gestopt met de pil in december 2008. Dus dat eind van deze maand al 1 jaar. Het is wel bekend dat het een jaar kan duren voordat je zwanger bent. Maak jezelf niet al te nerveus. Als je lichaam er helemaal klaar voor is is het je echt gegunt.

Groetjes Chantal

Hoi,
wij zijn ook in Juli gestopt met de pil en begin inmiddels met ronde 5.
Valt me wel zwaar elke keer het wachten en dan steeds weer die teleurstellig. Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar als je eenmaal de keuze maakt om ervoor te gaan, dan wil je eigenlijk dat het gelijk raak is ( terwijl je wel weet dat dit niet redelijk is). Ik ben er ook wel nerveus van aan het worden, doen we iets niet goed of speelt mijn leeftijd toch een grotere rol dan ik had gedacht.
Ik kan me voorstellen dat je nerveaus bent, alleen kan je het helaas niet beinvloeden.
Ik wens je heel veel succes en we hopen maar dat het toch ensl gaat lukken, maar ja het wachten he.....
Groetjes.

Hoi Hoi,

Ik ben afgelopen februari gestopt met de pil en zit inmiddels in ronde 9. Voor mijn gevoel duurt het ook een eeuwigheid. Inmiddels zelfs begonnen met temperaturen......
Van de eerste was ik in de eerste ronde zwanger trouwens.

Groetjes Karin

Hoi,

Wij zijn ook sinds juli bezig en helaas zit ik nu in ronde 5. Vorige week maandag was mijn nod en dinsdag ongesteld geworden. Dacht echt dat ik zwanger was. Telkens ik een kwaal heb b.v. misselijk zijn en bepaalde buikpijn, hoop ik dat het komt omdat ik zwanger ben. Uiteindelijk zal het toch een keer raak moeten zijn.

Groetjes,

Anjuli

Hoi,

Wij zitten in ronde 8 dus afgelopen maart gestopt met de pil.
groetjes Fem78

Ronde twee, laatste keer met ovu test gedaan... Nu wachten tot 13 dec. Ben Benieuwd!

Hoi, ik ben ook in juli gestopt, was na men stopweek gelijk zwanger, maar dat mocht niet zo zijn, na 8 weken had ik een mk. inmiddels nadat men lichaam weer op orde was, zit ik nu in ronde 3.
9 of 11 december men nod dag.

gr. nath

Terug
Bovenaan