hoera! 37 weken bereikt:)

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Nou zoals jullie wel in het kopje konden lezen heb ik vandaag de 37 weken bereikt. Nu mag ik dus officieel thuisbevallen. Niet dat ik ervan uitga dat dit deze week al gaat gebeuren hoor (het is tenslotte zo dat de meeste vrouwen die zwanger zijn van de 1e eerder overtijd dan voor de 40 weken bevallen).
Maar ik vond het toch een mijlpaal wat het vermelden waard is!
Nog meer dames die deze week deze mijlpaal bereiken?

Groetjes Rinske 37wk!!

Hoi!

Gefeliciteerd!!! Kan me goed voorstellen hoe jeje voelt.
Weer een mijlpaal. Je baby is er helemaal klaar voor!

Ik moet nog even wachten ben nu 33wk en 4dgn.

Zet hem op! Liefs Natas

GEFELICITEERD

leuk joh ik wil ook, nu wordt het pas spannend het kan op iedere moment gebeuren wel eng maar spannend en leuk, je gaat je baby bijna zien.

wel heel veel succes nog en geniet ervan.

Manal 34wk en 2dg

gefeliciteerd

ja het komt nu echt dicht bij en nog even en de eerste oktober kindjes worden geboren ik zelf moet nog even wachten morgen 35 weken maar meis geniet er lekker van want voor je het weet heb je je kindje vast

veel liefs angela

Jaaaaaa ik!!!!!!

A.s zaterdag ben ik 37 weken zwanger en mag ik in het kraamhotel bevallen!!!!

Enne Rinzz, ik ben met 38 weken van   Bowen bevallen, je weet dus maar nooit!!!!!!!
Vanaf nu mag je lekker thuis en dat is al een hele geruststelling!!!!

Vanmorgen bij de VK geweest en alles was dik in orde... Toch altijd fijn om te horen!

xxx Mar

Ik moet nog 1 weekje geduld hebben dan mag ik ook lekker thuis bevallen (als het allemaal goed gaat natuurlijk). Kijk erg uit naar dat moment, ga ook zeker een feestje vieren dan.

Vandaag had het zoontje (4,5 jaar) van een vriendin gezegd, dat ik deze week een baby zou krijgen... Heb hem al even niet gezien en hij praat hier nooit over, dus ik ben benieuwd!

Groetjes Jettepetje

oooh... spannend!
Ik dacht altijd dat je tussen 38 en 42 weken gaat bevallen... zei laatst de vk tegen mij: "we verwachten dat je baby vanaf 37 weken gaat komen..." Dus inderdaad echt een mijlpaal!!!
Ik ben nu 34wkn3dgn dus mag nog even...
Gr.
KC

Dank jullie wel voor de felicitaties!
Het voelt ook echt als een feestdag. Ik ga vanavond ook lekker een chocoladetaartje maken, heerlijk! Krijg er nu al trek in.

En Mariel, natuurlijk kan het ook eerder dan 40 weken komen. Maar ik zie dat zoveel vrouwen daar op hopen en dat het ze dan zo tegenvalt als ze overtijd gaan. Daarom ga ik gewoon van het ergste uit, valt het alleen maar mee.

Groetjes Rinske

Terug
Bovenaan