hoera! 37 weken bereikt:)

Gefeliciteerd!

Ik heb nog even te gaan voordat ik 37 weken ben. Ben nu 34 weken en 2 dagen, maar voor mijn gevoel ook een mijlpaal. Deze week heb ik  mijn laatste echo, de longetjes zijn rijp en mocht ze nu geboren worden dan grijpt het ziekenhuis niet meer in. Natuurlijk moet ze nog wel blijven zitten, maar ben toch enigzins gerustgesteld.

In het begin kon het mij niet snel genoeg gaan, maar nu gaat het wel heel erg snel allemaal. Nog een paar weekjes en we hebben allemaal ons kindje in onze armen.

Groetjes,
Sept16

Jaaa ik ben vandaag 37 weken!!! Vanavond gaan de klossen eronder. Moet vanmiddag naar de vk.
Heerlijk dat we de 37 weken hebben gehaald!

liefs Suus

Ik ben zondag 37 weken, heerlijk dan kunnen we thuis bevallen. Het gaat de laatste weken wel heel snel zeg.

Gr Christa

Ik moet ook nog even. Ik ben nu 34+6, maar het gaat gelukkig wel opschieten. Ik heb nog genoeg te doen. Ben bijna klaar met het huis poetsen (moest het heel rustig aan doen ivm voorween, die met regelmaat komen) en moet daarna nog alles wassen en strijken. Alles wat ik moet doen doe ik op de dinsdag en donderdag (als de kinderen op het dagverblijf zitten) en dan niet te lang. En als ik daarmee klaar ben heb ik nog een berg foto's in te plakken. Ik hoop dat ik op tijd klaar ben .

Syl
34+6

Terug
Bovenaan