Hoera, eerste echo gehad en alles is oke!

Hallo,

Ik mag vanmiddag voor mijn eerste echo, vind het zo spannend... Heb ruim twee weken druppels gevloeid (m.n. oud bruin bloed, maar ontspannen zwanger zijn is echt anders!), en het is nu sinds zondag gestopt, en dit keer ook niet teruggekomen, het leek al eerder een paar keer weg te blijven, maar dan toch steeds weer na een dag of een halve dag begon het weer.

De VK en de huisarts maakten zich geen zorgen naar aanleiding van mijn verhaald, maar ik heb de dagen afgeteld tot vandaag. Ik ben volgens mijn 1ste dag laatste ongesteldheid vandaag 8 weken en 5 dagen, net zo ver als Anouk dus, ben heel benieuwd of dat nog aangepast wordt aan de hand van de echo. Nu eerst maar even de uren aftellen tot het zover is (ik mag pas om 14.20u, en dan om 16.10u intake bij de VK), en duimen hopen en vertrouwen hebben dat het allemaal goed is!

Ik kom vanmiddag terug om 't te laten weten!

Liefs Rianne

Hoi hoi,
Ik heb verledenweek maandag mijn eerste echo gehad en ik was toen 9 weken en 6 dagen.
Alles is aanwezig op mijn verslag staat ook dat de beentjes,armpjes allemaal goed zichtbaar zijn.
En het hartje klopt.
Ik dacht eerst dat ik 25 oktober uitgerekend was met de verloskundige maar dat word nu 4 november.

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan