HOERA!!! Eline is 2jaar!!!

Allemaal bedankt voor de felicitaties. we hebben een super verjaardag gehad. Ik had een mooie bumbataart laten maken bij de bakker (tja, niet zon mooie taart als achnita die kan maken) en bumbaslingers opgehangen. Van ons kreeg ze de babybornpop met een puzzel van bumba. Verder heeft ze puzzels gekregen, haarfrutsels, een prinses opblaasstoel, en mijn moeder kan heel mooi naaien en breien, dus die heeft een allerschattigst jurkje gemaakt voor Eline, met eenzelfde jurkje voor de pop!! Echt zo lief! En ze heeft nog meer kleertjes voor de pop gebreid. Verder heeft ze nog een hoop kleren gekregen, duplo, mylittlepony, spelletjes, paraplu, pyama, dekbedovertrek en geld. Volgens mij vergeet ik nog een hoop, maar goed.

Hoi Eline,

Nog super gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Ik hoor al dat het feest super geslaagd is. En wat ben je heerlijk verwend zeg. Wat een boel nieuwe spulletjes voor je. Hoe vond je het uitpakken? Bleef dat leuk of werd je er een beetje moe van? Nou ik hoop dat je lekker ligt te dromen over al je mooie kado's

groetjes Linda

Terug
Bovenaan