HOERA IK BEN WEER TANTE GEWORDEN

Gefeliciteerd hoor! Leuk weer zo'n kleintje in de familie.
Hier kan ook ieder moment een neefje of nichtje geboren worden, vind het zo leuk! Ben zelf weer helemaal zenuwachtig.

Geniet maar lekker mee!
Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties.Justin is na 2.5 uur geboren(waarom had ik dat niet haha) maar goed allles is super hij heeft alleen veel vruchtwater met meconium binnen gekregen en daarom voelt hij zich nog niet zo geweldig.Dit is dan ook de reden dat hij nog in de couveuse ligt.Ik heb vandaag aangifte gedaan met mijn broertje en tevens de formulieren voor de voogdij zover ingevuld aangezien ze nog erg jong zijn en niet getrouwd.Ik voel me nu al super verantwoordelijk voor kleine justin mede omdat mijn broertje op zijn derde geadopteerd is door mijn ouders hij is nu 27 maar geestelijk hoogstens 17.Ik heb hem altijd beschermd hij heeft gewoon een hele vervelende start gehad bij zijn geboorte.Zijn ouders waren verslaafd en hebben dus ook tijdens de zwangerschap gewoon gebruikt toen mijn broertje geboren werd woog hij 950 gram en had de nodige lichamelijke mankementenHij heeft zijn eerste levensjaar in het ziekenhuis van maastricht gewoond en daarna tot zijn derde in het kindertehuis.Ik hoef jullie daarom dus ook niet uit te leggen dat hij veel genegenheid heeft gemist omdat  zijn ouders hem niet meer wilden..Het eerste jaar van een baby is zo belangrijk die basis haal je nooit meer in.Ik wil gewoon voor hem en Justin het beste.Bah word er helemaal emo van de gedachten dat ouders hun kinderen zo laten vallen.Nu is dit helemaal een   big issue aangezien Deantje de 3e sep 1 word.Nee ik kan het me echt niet voorstellen dat ouders kiezen v oor drugs of wat anders   mijn kind staat echt op 1
groetjesChantal

Hoi Chantal, ik hoop voor je broertje dat zijn zware taak als ouder hem goed af zal gaan. Met zo ´n zus in de buurt gaat dat ook vast lukken.
Veel gelukwensen voor het jonge gezinnetje en natuurlijk voor de trotse tante.
Liefs Renske

Terug
Bovenaan