HOERA IK BEN ZWANGER!!!!

Gefeliciteerd! Wat heb jij het spannend gemaakt. Ik wens je een heel fijne zwangerschap en trouwdag!

Groetjes, Kat

Hoi mirella

Van harte gefeliciteerd

geniet er lekker van

groetjes schorpioen27

Ha Mirella

Geweldig zeg!!! Nou gelukkig vor niets in de zenuwen gezeten!!!
Gefeliciteerd, en snel zeg!!
Nou ga er lekker van genieten, en ja ook van de komende weken!!
Wel spannend hoor nu heb je dubbele zenuwen!!!
Ik hoop dat ik je achterna kan gaan naar het januari forum.
Mijn NOD is as dinsdag!!!!
Nou groetjes

moppie

Allereerst van harte gefeliciteerd!!!! Heb je meteen op de dag getest wanneer je eigenlijk ongesteld moest worden? En waar ik meer over wil weten is heb je in de week voor de test al iets gevoeld en wat?
Alvast bedankt voor de reactie.

Hallo meiden,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.....ik kan het alleen nog niet helemaal bevatten duurt nog wel een paar daagjes denk ik.

FFIE:
Ik had het al meteen door dat het raak was, was ook erg emotioneel en voelde me vreemd, en had het steeds heel warm.
Het was toen de 27e, ik keek toen op babybrabbel.nl en daar stond dat mijn innesteling op de 27e zou plaats vinden dus ik denk dat ik dat al gevoeld heb, maar zeker weten doe ik dat ook niet.
Maar dit hoeft niet altijd zo te zijn, je kan ook niets voelen en toch zwanger zijn.

Succes ik hoop dat je snel zwanger wordt.

En al die meiden die nu ook in verwachting zijn:
Tot op het januari forum het wordt vast heel gezellig.

Liefs Mirella

Ffie:
Oja je vroeg ook nog wanneer is had getest, nou dat was 5 mei, en mijn NOD is vandaag 6 mei.
Op 5 mei heb ik 2 testen gedaan 1x sòchtend deze was positief en 1x s`middags en deze was negatief, ik baalde dus flink.
Maar vanmorgen weer een test gedaan en deze was weer positief dus nu ga ik er maar vanuit dat het echt zo is. Bovendien ben ik vandaag ook niet ongesteld geworden dus weer een extra bevestiging.
Maandag ga ik wel meteen naar de dokter hoor..... ik wil nog meer duidelijkheid.
hahahaha

succes nog liefs

Hoi Mirella.
Ik las net dat je zwanger bent, nou van harte gefeliciteerd.
Geniet maar lekker van je zwangerschap!!

groetjes Pally

Hoi, hoi,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan!

Ook alvast een fijne trouwdag, zo stiekem met zijn drietjes............ leuk hoor!

groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan