Hoera, ik ben zwanger!

<p>Nog meer mensen 4 weken en enkele dagen zwanger?!  :D</p><p>Mijn uitgerekende datum volgens de standaard berekeningen is 2 december!</p><p>Ik ben 34 en dit is mijn eerste zwangerschap! Ik heb al veel last van een soort menstruatie krampen. En gevoelige borsten. </p>
 
Gefeliciteerd!!
Ik heb ook een positieve test, maar mijn NOD is dinsdag 'pas'. Hopen dat het goed gaat! Ik ben dus iets minder dan 4 weken en mijn datum zou 8 december zijn.
Ik heb ook al een paar dagen last van lichte menstruatiepijn, verder nog geen symptomen...
Spannend hè?! Hier ook de eerste, dus echt geen idee wat ik kan verwachten.
 
Gefeliciteerd! Ik weet het ook sinds kort en ben 4 weken en 4 dagen dus uitgerekend op 6 december was misselijk vermoeid en had diarree heel vreemd hahaha maar dit word mijn 2e kind na 14 jaar! en ik ben 36
 
nou genieten jullie van de zwangerschap het is een hele mooie tijd
 
Ik ben uitgerekend op 6 december! Gisteren een goede echo gehad met een duidelijke vruchtzak met embryo erin. Nog te vroeg voor een kloppend hartje helaas. Na 4 miskramen duim ik dat dit een blijvertje is ?
 
Gefeliciteerd allemaal!!??
Na een aantal jaar proberen en Een buiten baarmoederlijke zwangerschap nu eindelijk weer een positieve test in handen!! 
Ben en voel me blij, soms bekruipt me wel een angstig gevoel.. maar probeer tegen mezelf te zeggen.. kom op kleintje.. ik heb vertrouwen in jou! 
Uitgerekend 15 december 2020
 
 
Hi allemaal!
 
iedereen gefeliciteerd! Zo spannends allemaal ☺️
mij ben zwanger van de 2e en ben uitgerekend rond 18 dec.
hebben jullie al contact gehad met een verloskundige en iets te horen gekregen over echo's? 


ik heb gehoord momenteel alleen naar een echo te moeten komen en tussen de 10-12 weken. Het is voor mijn vriend de eerste keer (mijn oudste is met mijn ex) 
dus ik heb besloten de echo uit te gaan stellen tenzij we met zijn 2e kunnen komen. Die mooie eerste momenten van een kloppend hartje wil ik niet zonder mijn partner.
 
hoe denken jullie daar over? 


x Michelle
 
Terug
Bovenaan