Hoera mirthe vandaag ook 1 jaar!

Van harte gefeliciteerd kleine grote meid!! Je bent een echt feestelijk meisje zo te zien!

Susan mv Gijs en Sophie

Hoi Lillian,

Wat een pech dat ik net gister het zo druk had (moet een cursus geven, nu ook, ze zitten lekker te oefenen en de juf zit illegaal ff te spieken). Je wilt geen kindje en mama (voor mama's is het nog belangrijkere dan voor de kleintjes, die snappen eht nog niet) te kort doen, dus ook jouw niet, helaas ontbreekt de tijd wel eens om het allemaal bij te houden. Zeker als het erg mooit weer is zitten er minder mensen achter de PC en dan glipt er wel eens een kindje tussen door.

Ik vind het jammer voor jouw, maar als nog hoop ik dat het een geweldige verjaadag was en jullie dit weekend een mega feest zullen hebben.

Knuffel voor de kleine,

Nanda

Wat een  coole Dora-stoel!!!!!!! Nog van harte gefeliciteerd!!!

Hi Nands...het maakt niet uit hoor. Wat je zegt tis meer voor de moeders dan voor de kids. Gisteren was al heel gezellig en zaterdag komen alle vriendjes/vriendinnetjes opa's oma ed dus dat word druk maar waarschijnlijk wel gezellig.
Groetjes Lillian

Mirthe,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Tijs had dezelfde taart en vond hem ook erg lekker!

Heel veel plezier zaterdag met je feest!

Groetjes,
mama van Tijs

Alsnog gelfeliciteerd met je verjaardag en Zaterdag lekker genieten van je feestje
Gr Jolanda en Francesco

Terug
Bovenaan