hoera op de wachtlijst voor ivf

Hoi Naatje,

Welkom bij het IVF-clubje.
Wat fijn dat je zo snel al kan beginnen. Die 2 mnd vliegen zo om, let maar op.
Geniet nog maar even van de rust, voordat je het weet moet je alweer aan de hormonen en krijg je het druk met zh bezoekjes.

Kruimel

Hallo allemaal,

Ik denk ook dat die twee maanden zo voorbij zijn vooral deze dec. maand.
ik ben blij dat ik deze site gevonden hebt het is fijn verhalen met andere te kunnen delen. Het is allemaal nieuw wat je doormaakt.

Even een vraagje   hoe hebben bij jullie de meeste mensen gereageerd. Ik merkte steeds dat mijn moeder het onderwerp omzeilde toen ik regstreeks vroeg wat ze er van vond zei ze dat ze er niet echt achter kon staan ze vind het eng en buiten natuurlijk.Ook een ( wat oudere collega) reageerde heel matig en vroeg . Heb je dat er echt allemaal voor over.Gelukkig heb ik wel wat vriendinnen die heel positief zijn en erg met me meeleven.

Groetjes Naatje

Hey Naatje,

Wat vervelend dat je moeder zo reageert. Mijn moeder en schoonouders zijn door het dolle heen. Superblij dat wij dit ervoor overhebben.
Hoop dat je moeder bijdraait want het is allemaal zwaar genoeg. En ach de meeste mensen reageren erg positief en je hebt er altijd een aantal die negatief reageren, maar die kunnen zich dan ook niet in je schoenen verplaatsen. Dus laat die maar kletsen.

Richt je maar fijn op die positieve vriendinnen van je. Dat is ook beter voor jezelf.

Liefs
Nicole

Hoi, wat vervelend zeg dat je moeder zo reageert. De een praat er wat makkelijker over dan de ander, maar ik ben hardstikke blij dat de mogelijkheden tegenwoordig zo ruim zijn om zwanger te worden, vroeger was dat niet het geval.

Wij zijn volop aan het IVF-en en ik maak het zelf erg bespreekbaar en iedereen leeft erg met ons mee, wat we ook wel kunnen gebruiken. Er zijn altijd mensen die het moeilijk vinden om er over te beginnen, maar dat snap ik ook wel.

Misschien dat je je moeder wat informatie over IVF kan geven, dan kan je misschien toch een beetje beter met haar er over praten. Mijn schoonmoeder is ook geen prater namelijk en ons ziekenhuis, Erasmus Medische Centrum Rotterdam heeft heel veel info over IVF op haar site staan, ik heb het allemaal uitgeprint en aan haar gegeven en nu snap ze ongeveer hoe het allemaal werkt en nu is het wel bespreekbaar geworden!

Succes ermee!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan