A ANONYMOUS_USERNAME jun 12, 2010 #10 hoi allemaal, genieten doe ik zeker. bedankt voor alle feliciaties. ik hoop maandag weer naar huis te kunnen. groeten umbra
hoi allemaal, genieten doe ik zeker. bedankt voor alle feliciaties. ik hoop maandag weer naar huis te kunnen. groeten umbra
A ANONYMOUS_USERNAME jun 12, 2010 #11 Gefeliciteerd Umbra, geweldig nieuws! Hopelijk herstel je snel, beterschap en lekker genieten!
A ANONYMOUS_USERNAME jun 12, 2010 #12 he hoi, gefeliciteerd met jullie mannetje, geniet ervan groetjes maaike
A ANONYMOUS_USERNAME jun 12, 2010 #13 hey, Gefeliciteerd met jullie zoontje. Leuke naam!! Hopelijk herstel je snel. Ik ben zelf 2 weken geleden bevallen middels een keizersnede, en vorige week zaterdag hebben we alweer een eindje gelopen en vandaag zelfs alweer een heel eind. Dus dat gaat allemaal best goed. Groetjes
hey, Gefeliciteerd met jullie zoontje. Leuke naam!! Hopelijk herstel je snel. Ik ben zelf 2 weken geleden bevallen middels een keizersnede, en vorige week zaterdag hebben we alweer een eindje gelopen en vandaag zelfs alweer een heel eind. Dus dat gaat allemaal best goed. Groetjes
A ANONYMOUS_USERNAME jun 15, 2010 #14 Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet lekker van elkaar. Liefs Randy