hoera shanice 2 jaar!!! (lis)

Dank je wel meiden.
We hadden het zaterdag al gevierd ze is lekker verwend ze heeft een hello kitty trein ,ijssalon,woonhuis van Duplo gehad een keukentje dat ook geluid maakt .mecano, gekke eend hihihi, poppenbuggy.
Ze was wel versleten ze lag te slapen toen de visite kwam ze is behoorlijk verkouden. Maar ze vond het schitterend mijn feestje riep ze en hiep hiep hoera ik nou 1 wij nee shanice 2 . Gisteravond moest ik lachen ze heeft zo klein babypopje die moest mee naar bed en op haar buik liggen hihihi.
Ik had een hello kitty taart gehaald bij de bakker fantastisch was de taart shanice riep lekker taart maar ze moest er niks van hihi.
Ik had kaaspepsels op tafel gezetn en shanice ging wel delen maar het meest ging in haar mondje .
Gisteren hebben wij samen getuttelt papa naar werk en broer naar school was ook wel lekker.
Milton was vrijdag opeens heel erg ziek geworden maar zaterdag ging het alweer beter met hem gelukkig

Hoi Lis,
nog gefeliciteerd natuurlijk Fijn dat jullie, ondanks de verkoudheden ed. toch een leuke dag hebben gehad!
Trouwens hier ook een kleine Hello Kitty fan, haha. Wij gaan waarschijnlijk ook voor zo'n taart. Minoux wordt de 27e 2 jaar.

Terug
Bovenaan