HOERA!!!!! Tessa is geboren op 18-10

Jaaaa na dagen lang het forum afspeuren op jou berichtje is ie er nou eindelijk!! Werd al haast ongerust....
Super gefeliciteerd met je dochter !! jammer dat de bevalling pittig was maar het resultaat mag er dan ook zijn. Bijna de mooiste dochter van de wereld dan want wij hebben de mooiste dochter van de wereld al .
Ik ben zaterdag bevallen van Luna (na inleiding...).

Geniet van jullie gezinnetje!!!

Liefs Monique

Hey Kruimel,

Van harte meid met jullie dochtertje Tessa!!!
Ga er lekker van genieten de komende tijd ze groeien zo hard ik kan het weten!!!
Wil je een hele fijne kraamtijd wensen en laat je maar lekker verwennen!!!!

Dikke knuffels Sandy mama van Jessica 2 maart 2007

hoi Kruimel,

Van harte met jullie wondertje!
Geniet er maar lekker van !!

Groetjes suzanne 40+1

Heee Marielle!!!

GEFELICITEERD MET JULLIE LIEVE DOCHTER!!!

Wat een pittige bevalling zeg.. (zo ging mijn eerte bevalling ook)
Hoop dat je snel opkanpt. Nu heerlijk genieten van jullie meid!!!

Liefs, Marielle

Hallo!

Gelukkig, een gezonde dochter geboren!! Je hebt ons wel lang in spanning laten zitten!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Tessa!!
Wat zal je trots zijn dat je je berichtjes nu af kunt sluiten met 'mama Marielle'
Geniet ervan!

Groetjes Rian

Gefeliciteerd met de geboortje van jullie dochter Tessa! Kan me voorstellen dat je moet bijkomen van zo'n zware bevalling..maar die ben je misschien ook alweer vergeten. Mooi hoe moeder natuur dat toch regelt...
Geniet er maar van...

Ik moet voorlopig nog even tegen mijn dikke buik aankijken. Maar de gedachte dat daar straks een klein mannetje uitkomt....niet met woorden te omschrijven!
Hoop snel ook een berichtje te kunnen plaatsen dat ie er is!

Groetjes LARA

eindelijk meid, van harte geniet er van, mijn 1ste bevalling eindigde ook zo vacuum en knip, maar we leven nog.

Manal  

Hoi Kruimel!!

Van harte gefeliciteerd met Tessa!
Geniet en rust lekker uit.

Liefs Natas

Terug
Bovenaan