A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal ik ben vandaag in een super goed humeur want we hebben een huisje gekocht.Het heeft wel effe geduurd maar dan heb je ook wat!Ik dacht dat het er nooit meer van zou komen aangezien onze eisen best hoog waren (dicht bij mijn ouders,mooie ligging voor de hond,dicht bij scholen ,en ondanks dat onze Dean op dit moment ons enige kind wilden we met het oog op de toekomst genoeg plaats hebben voor 3 kindjes .Het huis is mooi groot van buiten goed onderhouden maar binnen moeten we alles renoveren vloeren eruit plafonds plaatsen en stucen,muren stucen en ga maar door.De doorslag gaf de mooie grote tuin ik zie Deantje al rond rennen haha.Jullie kunnen als jullie het willen zien via google bekijken dan type je de heeren van limburg in en dan bij het aanbod het eerste huis op de Veeweg bekijken.Ben benieuwd naar jullie mening!Het word alleen een hele drukke periode want ik moet maandag naar de plastis chirurg.Ik krijg namenlijk een borst verkleining ik hoop dat het in te plannen valt na de verhuizing.Waar ik zeeer tegen opkijk is nietzozeer de operatie maar meer het feit dat je een aantal dagen in het ziekenhuis moet blijven en dat je in de herstelperiode de zorg voor je kleintje uit handen zult moeten geven!Maar het is voor een goed doel zullen we zeggen he?Ik wens iedereen dan ook een hele fijne dag toe .
liefs Chantal
liefs Chantal