Hoera we hebben een woning gekocht!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ik ben vandaag in een super goed humeur want we hebben een huisje gekocht.Het heeft wel effe geduurd maar dan heb je ook wat!Ik dacht dat het er nooit meer van zou komen aangezien onze eisen best hoog waren (dicht bij mijn ouders,mooie ligging voor de hond,dicht bij scholen ,en ondanks dat onze Dean op dit moment ons enige kind wilden we met het oog op de toekomst genoeg plaats hebben voor 3 kindjes .Het huis is mooi groot   van buiten goed onderhouden maar   binnen moeten we alles renoveren vloeren eruit plafonds plaatsen en stucen,muren stucen en ga maar door.De doorslag gaf de mooie grote tuin ik zie Deantje al rond rennen haha.Jullie kunnen als jullie het willen zien via google bekijken dan type je de heeren van limburg in en dan bij het aanbod het eerste huis op de Veeweg bekijken.Ben benieuwd naar jullie mening!Het word alleen een hele drukke periode want ik moet maandag naar de plastis chirurg.Ik krijg namenlijk een borst verkleining ik hoop dat het in te plannen valt na de verhuizing.Waar ik zeeer tegen opkijk is nietzozeer de operatie maar meer het feit dat je een aantal dagen in het ziekenhuis moet blijven en dat je in de herstelperiode de zorg voor je kleintje uit handen zult moeten geven!Maar het is voor een goed doel zullen we zeggen he?Ik wens iedereen dan ook een hele fijne dag toe .

liefs Chantal

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
en succes met alles
liefs sandra en annique

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Dat wordt klussen geblazen. En dan ook nog een operatie voor de boeg. Dat wordt een drukke en spannende tijd.
Veel succes mv Thom

Jemig, wat een drukke tijd krijg jij dan!
Maar wel gaaf! Gefeliciteerd!

Liefs Annet

Gefeliciteerd met jullie neuwe huis!!
Wel spannend zeg en zeker met de verbouwing.
Maar is ook wel weer leuk.

Liefs Ilse mv Danique

Chantal,

Gefeliciteerd met je huis, heerlijk als het dan toch lukt!! En heel veel sterkte en succes met de operatie!

Groetjes, Susan mv Gijs & Sophie

wow! dat vrijstaande huis? Die is wel vet gaaf!
GEFELICITEERD!!!!!
Liefs Maaike mv Twan

Ps. succes met je bv operatie

Ja het is inderdaad die vrijstaande woning.We zijn er dan ook super blij mee.We wilden graag een huis met veel plaats voor onze boy.Mijn schoonvader vond het belachelijk dat we er rekening mee wilden dat er genoeg plaats was voor Dean en de hond.Nu moet ik erbij zeggen dat Dean allergies is oa voor de hond.De kinderarts vond het nog niet nodig dat we hem weg deden en eerlijk gezegd moet ik er ook niet aan denken we hebben hem al 7 jaar en hij doet geen vlieg kwaad.Nu bied dit huis gewoon de mogelijk heid om de hond niet in huis te laten.Begrijp me goed je kind moet vind ik altijd voorop staan.Maar ik ben ook van mening dat er soms ook wel heel snel word besloten om de hond te laten verkassen.Het feit dat hij nu allergies reageert wil niet zeggen dat hij er niet overheen groeit.De kinderarts heeft ons gezegd dat als je alles uit de omgeving gaat halen waar hij op reageert hij hier ook geen weerstand tegen kunt opbouwen.Daarbij heeft hij ook uitgelegd dat wanneer Dean astma zou ontwikkelen het er ander uit ziet.Dus ik ben dan ook super blij met dit huisje.

liefs Dean en Chantal

Terug
Bovenaan