Hoera we hebben een woning gekocht!

Super gaaf huis joh! Veel succes met klussen en renoveren.

En ik zou idd de borstverkleining na de verhuizing plannen als dat mogelijk is. Een vriendin van mij heeft afgelopen november een borstverkleining gehad en in het begin moet je echt heel erg rustig aan doen en opletten. Je doet al snel te veel. En mijn vriendin heeft geen kinderen en haar viel het al tegen.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi Chantal!

Als ik het goed zie, is dat het huis direct naast die grote parkeerplaats, hè? Mijn beste vriendin woont dan schuin tegenover jou! Tegenover die parkeerplaats, die 2 onder 1 kap woning, de rechtse.  Zij heeft ook een  zoontje die 18 juli 1 jaar is geworden!  
Inderdaad wel een leuke buurt om te wonen. Basisschool in de straat, ideaal! En in dat huis waar het huis van mijn vriendin aan vast zit, wonen ook 2 kleine jongetjes. Kunnen ze straks allemaal samen buitenspelen! Ik zie ze al voetballen op de parkeerplaats (als er natuurlijk niet te veel auto's staan)

Veel plezier met renoveren.
Groetjes!

Veel succes met alles! Wij zijn net verhuisd... Wat een gedoe en bende zeg! Maar het resultaat mag er dan ook naar wezen hoor!
Spannend hé??

-X- Marieke

Wat een mooi huis zeg!!!! Je komt heel dicht bij mij in de buurt te wonen. Waar woon je nu als ik vragen mag? Wij wonen op de Heigank in Landgraaf. Ik denk nog geen 5 minuutjes van je nieuwe huis af!! Toevallig he? In ieder geval veel succes, en misschien komen we elkaar eens tegen in het dorp. Groetjes Wendy

Hoi Marloes ik weet effe niet welke parkeerplaats je bedoelt1.Maar ons huisje ligt recht tegenover het parkje.Ik ben er zelf opgegroeid en heb er fijne herinneringen aan.Vroeger was het al een heel kinderrijke buurt en dat is volgens mij niet veranderd.Dus mischien speelt Dean wel later met  het kindje van  je   vriendin(haha).Het is een beetje  een  dubbel gevoel ik ben super blij met de woning maar zie op tegen de verhuizing.Dit komt omdat we de afgelopen 7 jaar ook zoveel verhuisd zijn in volgorde hebben we gewoond in Pesse,Hoogeveen,Leverkusen,Plasmolen,molenhoek en nu in Kerkrade dus heb ik mijn neus aardig vol van verhuizen en dit word dan ook voorlopig ons laatste stekkie.Allemaal super spannend weer.Ik denk dat ik maar een baan ga zoeken als verhuizer ondertussen heb ik er een routine van gemaakt.Denk dat ik afstam van de nomaden!

groetjes Chantal en Dean

Gefeliciteerd! Wat een gaaf huis, daar zou ik ook voor gevallen zijn, helaas een beetje uit de buurt voor ons.

Gewoon het allemaal over je heen laten komen, ik ben verhuist met een kind van 6 maanden en ik heb het overleeft! Het was soms echt niet makkelijk maar ik woon hier nu met veel plezier.

Groetjes Nands

Zo Chantal, wat een gaaf huis!!! Ik kan me voorstellen dat je hiervoor hebt gekozen zeg! Wauw!!

Groetjes van Cissy

Wat een leuk vooruitzicht!!
Heerlijk om weer alles nieuw te hebben en dan ook nog eens het gemak van dicht bij je ouders zitten.. Geluksvogel haha..

Ren jij ook al met een bos bloemen naar binnen om het te decoreren terwijl alles nog gedaan moet worden in het huis?

Typisch vrouwen hè?! Hahaha..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan