Hoera!

Ja ja, eindelijk maar toch liet hij/zij even duidelijk merken dat hij/zij aanwezig was. Gisteren heb ik voor het eerst mijn baby gevoeld. Wat een prachtig gevoel is dat zeg. Ik kan niet wachten tot het straks veel vaker gebeurd!

Ik ga nu eerst twee weken op vakantie, dus ik spreek jullie snel!

Hoi Weekee,

Super gevoel moet dat zijn!

Hoeveel weken ben je?

Ik ben 14 weken maar geloof dat je het bij minimaal 16 weken was kan voelen toch?

En wat voelde je dan precies?

Liefs
Anita

Hoi Anita, heb je misschien inmiddels al wat gevoeld? Ik weet nl niet precies wanneer je het "kunt" voelen. Ik weet wel dat ik erg zenuwachtig en nerveus werd van sommige meiden/vrouwen die hun baby's al heel vroeg konden voelen. En ja..aangezien dit mijn eerste was..wat moet ik precies voelen  he?

Maar die dag was het gewoon HEEL duidelijk. Ik was toen 18 weken...dus ook nog best laat misschien. Ik ben nu precies 20 weken en voel meer  beweging in mijn buik.  

Ha Weekee,

Ik voel hem/haar al vanaf 16 weekjes (schijnbaar erg vroeg bij een eerste), begon met plopjes, toen gekriebel en nu schopjes, helaas zijn ze nog niet sterk genoeg om door mijn man gevoeld te kunnen worden , maar ik geniet er echt van, elke keer verschijnt er een grote lach op mijn gezicht als ik dat leven voel in mij!!!!
Wanneer heb je je echo? Ik vrijdag..............ben echt TE nieuwsgierig en beetje nerveus ook wel, als alles maar goed is!
Fijne vakantie!!!!

liefs Danielle (19wk+1dg)

Ja dat schijnt snel te zijn inderdaad, maar als jij hem/haar voelt..daar gaat het om, maakt niet uit wanneer toch? :)

Ik had vanochtend mijn echo. pfff mega zenuwachtig. Omdat we te horen krijgen wat het geslacht is...en natuurlijk omdat je toch te weten komt of het wel allemaal goed gaat met je kindje.

Ik heb mijn ontbijt er niet in kunnen houden, zo zenuwachtig was ik! Maar alles was goed. Het was echt heel erg mooi om ons kindje te zien en wat een verschil met de vorige echo! Logisch natuurlijk, maar we konden alles zo goed zien. Vooralsnog zijn er geen "gebreken" gevonden, dus we zijn erg blij.

En tja..we hadden toch allemaal verwacht dat het een jongen zou worden...maar het is een MEISJE!!! Ik ben echt superblij. met een jongen natuurlijk ook, maar nuw as de verrassing zo groot.

Willen jullie het weten?

Hoi,

Ben  nieuw hier op het forum, dwz nu net een beetje actief, eerder las ik het wel maar deed niet mee!

Ik ben nu zwanger van mn eerste; gisteren 17 weken. Ik heb ook nog niets gevoeld en ben idd ook onzeker of het nu dan allemaal wel goed zit. Komt ook doordat de verloskundige vroeg bij 15 weken en 2 dagen of ik hem/haar al gevoeld had!
Dat zinnetje spookt nu telkens door mn hoofd. Hoewel ik weet dat het best normaal is als je pas vanaf 18 weken iets voelt.....toch nog wat onzeker.
4 augustus 20 weken echo hoop toch dat ik voor die tijd iets heb gevoeld!
Lijkt me ook super spannend die echo.

Groetjes Marleen

hoi hoi meiden,

Ik ben nu voor de 4e x zwanger. Ik heb 2 kids en 1 mk gehad.

Tja het tijdstip waarop je je baby kunt voelen verschilt enorm van vrouw tot vrouw en het maakt heel veel uit of je voor het eerst zwanger bent ook.

Bij mijn eerste voelde ik pas iets rond de 19 - 20 weken. Mijn tweede voelde ik 1x toen ik net 10 weken was. Ik stond voorover gebukt de oven schoon te maken en voelde hem. Heel lichtjes maar hoor alsof er wat belletjes in mn buik zaten haha.
Daarna heb ik wekenlang niets meer gevoeld maar ik wist dat het mn kindje toen was omdat ik het herkende. Nu heb ik het weer gehad rond de 10 weken, ook weer toen ik in een benarde houding zat haha.

Nu ben ik 18 weken en 2 dagen zwanger en voel mn baby sinds een week of 3 echt regelmatig en goed. Mn vriend heeft het gisteren aan de buitenkant kunnen voelen voor het eerst.

Maak je geen zorgen als je nog niets voelt hoor, zker niet als je voor het eerst zwanger bent. Je weet ten eerste niet wat je moet voelen en ten tweede is alles nog helemaal niet zo opgerekt enzo. De baby zit lekker strak ingepakt en jij voelt het gewoon iets later. Het komt vanzelf, en hoe haha.

Groetjes Petra

Hoi Weeke,

wat een heerlijk gevoel is dat hé?!! Hier moet je lekker van genieten, want strax ga je het missen in je buik.
Je weet inmiddels dat het een meisje is wat je voelt...Super!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan