Hoera!

Weekee,

Een meisje wat leuk!!!!!!! en geweldig dat alles goed is zeg! Ik ben nu ook echt nerveus aan het worden, als het maar goed is allemaal!
Heb je al een naam voor dat kleine meisje of gaan jullie nu brainstormen?
Hier zegt (bijna) iedereen dat ze aan mijn buik kunnen zien dat het een jongen wordt haha we zullen het zien he? Ik weet het echt niet meer!!!!!!!!!!

liefs Danielle

nog 3 dagen tot 20 weken echo (18-7, 13 uur)

Bedankt voor alle leuke reacties.

En daan...nog maar 2 dagen yay! Ben je al zenuwachtig? hahaha. Ik weet nog dat ik erg zenuwachtig was zondag en maandagochtend leek alles prima, maar ik heb mijn ontbijt er zo weer uitgegooid...zenuwen dus?

En tja, ze dachten bij ons ook zeker te kunnen   zien dat het een jongen zou worden..mis dus.

We gaan nu langzaamaan dus toch maar een lijstje met meiden namen bedenken. Zal lastig worden, maar we komen er vast uit.

Ha Weekee,

Heb al op 2 topics gereageerd net en gezet dat ik erge kriebels in de buik heb
vandaag voor morgen, heb nu al het idee dat ik geen hap door mijn keel krijg blhh.
Maar goed iedereen zal wel nerveus zijn en denken wat als het echt niet goed is!
Hopenlijk slaap ik wel goed vannacht dan is het snel zover haha
Ik laat het zo snel mogelijk weten!!!!!!
en meisjesnamen mmmm moeilijk moeilijk, hebben er eentje maar het was niet
van Yes dit is ie zoals met de jongensnaam...............ben zooooooooooooo
benieuwd, wordt het straks winkelen met mijn meisje of naar het voetbal met papa haha

liefs daantje

Hoi!
En Femke voel je 't kindje nu al beter? En een meisje lees ik, wat leuk! Ik denk dat ik gisteren de eerste levenstekens heb gevoelt. Het konden niet mijn darmen zijn geweest want dat voelt gewoon anders! Dit was echt een licht gebruis in het midden van je onderbuik. Ben ook echt sinds 2 weken aan het groeien geslagen. Afgelopen week bij de VK voor de 1e x geweest en helaas hadden hun geen echoapparaat maar we hebben wel de hartjes voor de 1e keer horen kloppen! 2 hartjes is blijkbaar altijd moeilijk omdat ze waarschijnlijk op dezelfde frequentie zitten. Maarrrr, volgende week mogen we weer naar het ziekenhuis voor controle! Gelukkig!! Mogen we ze dan weer even zien! Mijn baarmoeder was al boven het gemiddelde gegroeid dus dat is alleen maar goed.

En Daniëlle...jij mag over een uurtje! Ben erg benieuwd!

Wij hebben 7aug de 20 weken echo.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan