HOERA!!

Hallo dames,

ik weet niet of er nog iemand is hier maar ik wilde toch nog even ons blijde nieuws met jullie delen!
3 weken geleden is nml onze zoon Pepijn geboren!
De bevalling is voorspoedig verlopen, na 5uur was onze flinke zoon er al! zijn 2 zussen vinden het helemaal geweldig, wat zijn ze lief voor hem! Pepijn zelf doet het ook heel goed, hij is een heel tevreden mannetje dat goed eet en slaapt. Wat een rijkdom!

En ik ben ook benieuwd hoe het met jullie is? Hoe gaat het met de zwangeren en met het zwanger worden? Al meer positieve testen? En hoe is het met alle juni-kindjes?

Liefs wondernmr2
 
heej!
ik kijk hier heeeel af en toe nog eens! nog gefeliciteerd met Pepijn! fijn dat het allemaal zo goed gaat! ik ben zelf over 4 weken uitgerekend van onze 3e! :) oudste is bijna 3,5 en de nu jongste van juli 2011 dus zo ongeveer hetzelfde als bij jou! is het pittig, 3 kindertjes? ben heel benieuwd maar heb er heel veel zin in :)!! nog 'even' geduld hier!!
 
Hej, jij ook gefeliciteerd! Spannende tijden dus voor jullie! Hoe voel je? Red je je een beetje met 2 kleintjes om je heen?
Tot nu toe valt het mij heel erg mee, 3 kinderen. Het scheelt dat Pepijn heel makkelijk is, het ritme zat er snel in gelukkig. Het enige is dat ik overal nog meer tijd voor nodig heb. De dames zijn nu 2,5 (eind april 2010) en 17 maand (begin juni 2011) dus die hebben ook nog veel hulp nodig. voordat ik iedereen nu in de auto heb.. En de middelste loopt nog niet dus dat ik ook iets minder handig. Maarja, tijd heb ik zat! Ik geniet volop!
succes met de laatste loodjes!
 
heej!
beetje late reactie maar vorige week woensdag ben ik bevallen van een prachtig meisje Tess! net andersom als bij jullie dus!! kraamweek is nu bijna voorbij, alles gaat redelijk goed, alleen veel last van kloven aan de rechterkant. hopelijk gaat dat over anders ben ik bang dat het weer niet gaat lukken met de bv :(! wilde het zo graag nog een keer proberen na 2 drama's ;)! ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat met ritme vinden! fijn dat het bij jullie zo lekker gaat! hier ist nu ook weer echt genieten met zo'n minimensje! de jongens vinden het ook super! echt heerlijk!
groetjes Elisemier
 
ik ben op het moment ongeveer 20 weken zwanger van de derde! ben 25 mei uitgerekend. Maandag weten we of het een jongen of een meisje wordt! Spannend!
En gefeliciteerd met je zoontje!
 
Heel erg laat, maar kijk hier ook eigenlijk nog meer.
Alsnog gefeliciteerd met Pepijn en Tess!
Gaat alles goed?

Ben op 18 september bevallen van onze dochter Fleur. Zijn inmiddels 4 maanden verder en het gaat super.
 
Terug
Bovenaan