hoesten en slijm

ik ben blij dat ik niet de enige ben met een ziek kind! ik heb veel aan de tips van hierboven dank je wel hiervoor!
zelf was ik ook al begonnen met druppels van vsm tegen kriebelhoest en ik zet het babybadje in de douchecabine, lekker warm water erin met een scheut breatheasy van natusan. ik ga ernaast zitten en zet de douche goed warm en dan lekker stomen! ha ha
daarna insmeren met babybalm op haar borst en rug, zetpilletje erin en lekker slapen.
ik vind het wel errug zielig hoor, zo'n klein mensje...
ze slaapt in ieder geval door de hoest heen en wordt 's nachts niet wakker.
vraag me wel af wanneer je actie moet ondernemen na een week hoesten ? of als het nog erger wordt?

sterkte allemaal
 
wij zijn zelf na 1 1/2 week hoesten met ons zoontje naar de huisarts gegaan. Gelukkig maar want hij had bronchitus, ik zou dus zeker eventjes gaan, alleen al voor de zekerheid, hij heeft geen koorts gehad. Na een antibiotica kuur en wat pufjes is het nu gelukkig weer over.

sterkte,
 
Wat fijn dat meer mensen geholpen blijken te zijn met mijn vraag.

Ook Janna (mijn dochtertje) heeft inmiddels 2 x bronchitus gehad en antibiotica en we puffen nog steeds.

Dus niet te lang wachten met naar de dokter gaan beter een keer teveel dan te weinig....toch???

sterkte allemaal
 
Wij hebben voor onze beide dochtertjes van jongs af aan veel baat bij de homeopatische hoestdrank Castanea complex van Pfluger.
Hele nachten halen ze hier op door en maken de vastzittende hoest los.
Succes !
 
Terug
Bovenaan