hoesten hoesten en nog is hoesten

Hoi dames

Ik kan al twee dagen niet stoppen met hoeste gaat de hele tijd door.
Als ik lig zit sta maakt niet uit wordt er gek van. Soms tot dat ik er zelfs van moet over geven en dan nog blijf ik hoesten zo lastig. Zelfs mijn buik begint nu gevoelig te worden en krijg er last van.

Zou al dat hoesen effect hebben en of slecht zijn voor de kleine in mijn buik.
Nu ook tijdens het typen blijf ik hoesten. aaaaaaaaaaaaa gek wordt ik er van.

groetjes Jenny

Hoi Jenny,

Hoesten is echt lastig, vooral voor jouw. De kleine zal er niet veel van merken. Maar je kan wel bloedinkjes krijgen, die zijn niet schadelijk, gewoon gesprongen vaatjes door de kracht van het hoesten. Je mag tijdens je zwangerschap gewoon Bisovon gebruiken, hopelijk helpt het en kan je snel weer normaal ademhalen.

Sterkte meiske en als je het niet vertrouwd gewoon even je vk/dokter of gyn  bellen.

Liefs Nanda

hoi
lastig hoor dat hoesten maar idd de kleine zal er weinig van meekrijgen En als je het niet vertrouwd zou ik ook even de vk of dokter bellen wat je ervoor mag innemen
Hopelijk ben je er snel van af
mira mv marek en 19 weken zwv ?

Hallo

Het hoesten is gelukkig iets minder, maar sinds ik zoveel heb gehoest heb ik het gevoel heel vaak harde buik te krijgen en soms wordt het niet minder dan moet ik echt gaan liggen of helemaal niks doen.
Heb net even de verloskundige gebeld maak mij toch wel druk ze zeggen door het vele hoesten kan dat inderdaad komen en dat daardoor mijn buik geprikkeld raken.

Moet de huisarts bellen iets voor het hoesten.

Dus dat ga ik dan maar even doen.
En hoop dat het snel minder wordt want je gaat ik ga me snel druk maken en meteen overal van alles achter zoeken.

Groetjes Jenny

Hoi jenifer,

tijdens mijn zwangerschap ben ik al 3 x verkouden geweest, vooral veel hoesten. Het deed overal pijn mijn buik, rug, hoofd, keel  noem maar op. Ben toen langs de etos geweest het uitgelegd (ook dat ik zwanger was) en heb toen eigen merk hoestdrank voor vastzittend slijm  meegekregen. Daar zit het zelfde in als bisolvon, maar dan goedkoper en lekkerder. Ik moest er alleen wel vaak van niesen als ik het innam. Je mag geen hoestdrank voor prikkelende hoest tijdens je zwangerschap!
Ik was dat verkouden zijn zo zat dat ik nu homeopatische  echinacea tabletten slik voor mijn weerstand. En ben gelukkig niet meer verkouden geweest.
Het kan verder geen kwaad voor de kleine het is alleen voor jou en degene die naast je slaapt ontzettend vervelend.

Liefs,

hoi first   mum

Ben bij de dokter geweest en krijg te horen dat ik niet veel mag gebruiken.

en ook aangegeven dat ik al weken twijfel over blaasonsteking en ja hoor inderdaad blaasontsteking. volgende keer nietmeer twijfelen maar meteen gaan.
Ook daar door kan ik harde buiken krijgen.
nu een antibiotica kuurtje.

even vraagje over de Echinaforce welke heb jij ik heb vanmorgen die van A vogel gehaald en dan de forte weerstand tabletjes 1 -2 perdag. eigenlijk voor mijn man omdat hij ook zo blijft kwakkelen. maar jij zegt dat als je zwanger bent hetgeen kwaad kan.
zal even de bijsluiter lezen anders ga ik het ook gebruiken. Maar ze hadden een paar verschillenden van de echinaforce.

groetjes Jenny

Hoi Jenifer,

ik heb gewoon het kruitvat merk. Is het zelfde maar dan goedkoper. Bij vogel betaal je ook voor de naam.
Heb je ook nog wat gehad voor het hoesten of alleen die antibiotica? Die hoestdrank was iets met broomhexine als ik het goed heb.

Liefs,

hoi

voel me toch beroerd ben maandag nacht wakker geworden en heel erg draai duizelig was ik zo erg dat ik moest overgegven maar kwam niet veel zo gisteren de hele dag geweest echt goed beroerd kon niks binnen houden enveel geslapen en om half acht samen met mijn zoontje zelfde tijd ook naar bed.
nu momenteel geen last er van maar voel mij niet lekker en niet fit. dokter dacht aan griep die heerst schijnbaar heel erg. hoop dat ik vandaag wat binnen kan houden.

dacht eerst dat het door de antibiotica kwam maar moest door gaan van de dokter.

Voel me zo beroerd en zo rot maak me daar door heel druk over de zwangerschap of alles goed is wil het voelen dan weet je dat het goed is maar twijfel want soms denk ik iets te voelen en dan weer paar dagen niks. maak mezelf zo gek hier mee.

28 jan de twintig weken echo. maar als ik mij zo druk blijf maken zou je dan de verloskundige kunnen bellen om te vragen of je hartje mag horen om gerustgestekd te zijn.

groetjes Jenny

Terug
Bovenaan