hoesten hoesten en nog is hoesten

Hoi Jenny,

ik zie nu pas dat onder je berichtjes Jenny hebt staan en geen Jenifer.

Wat vervelend zeg dat jij je zo beroerd voelt. Het kan wel van de antibiotica komen, maar om daar nou mee te stoppen is niet zo slim. Je wilt toch van die blaasonsteking af?
Je kunt de vk altijd bellen als ze een gaatje hebben, mag je er echt wel tussen.

Nog even over die echinaforce: mijn buurvrouw werkt bij de kruitvat en ik had haar gevraagd een nieuw potje echinacea tabl mee te nemen. Nu had ze ook een potje van vogel meegenomen en wel de echinaforce vitaal, die mogen wij als zwangere ook. En nu blijkt dat toch goedkoper te zijn. Je hoeft hier namelijk maar 1 tablet per dag van te nemen het is wel een grote. En van het kruitvat merk 3x2 tabl. Heb het even uitgerekend het is €0.45 tegenover €0.37 per dag.

Hopelijk voel je je gauw weer beter.
Na die antibiotica is het aan te bevelen iets voor de verbetering van je darmflora in te nemen. Verkrijgbaar bij oa DA en de tuinen. Een antibiotica zorgt er namelijk voor dat ook je goede bacterien een knauw krijgen en niet alleen de verkeerde doodgaan.

Liefs,

Hoi Jenny,

Heb je me soms aangestoken? Grapje natuurlijk maar dinsdag begon het hoesten hier ook. Echt zwanger zijn en hoesten is geen combi
Dinsdag na de echo werd ik binnen het uur ziek, echt kon niets meer, ben naar bed gegaan maar heb alleen maar liggen draaien, koud-warm-warm-koud. In de ochtend toch gewoon opgestaan, stond te tollen op mijn benen en kreeg geen hap naar binnen. Ff temp genomen, ja hoor koorts. Toch een paracetamol genomen en weer onder de wol. Pas tegen 12 uur was de koorst minder en ben ik gaan douche. 's Avonds begon het weer. Maar gelukkig is het vandaag beter en ben ik weer aan het werk. Alleen dat hoesten en snotteren blijft.

Heel veel beterschap voor jullie! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik maakte me ook zorgen om de kleine maar die heeft gister flink lopen schoppen en ik was weer blij. Gewoon de vk bellen voor een check, vinden ze echt niet erg.

Lieve groeten Nanda

Terug
Bovenaan