Hoevaak badderen?

Hoi,

Bij ons 1 x in de 2 dagen (tenzij hij last heeft van diarree), verder zwemmen we 1 x per week en dan was ik z'n haartjes. Dus zeg maar in totaal 3 x per week. Ik ben erg gulzig met luierdoekjes, dus vies ie ie niet van onderen. Toetenpoets voor zijn handjes en toet.
 
Groetjes,
Dorien
 
Hoi,

Ik badder mijn dochtertje van bijna 1 jaar ook iedere dag, soms zelfs twee keer per dag als dat uitkomt en dat gaat perfect. Die doekjes waar eerder over gesproken werd heb je trouwens niet alleen van zwitsal maar ook van eigen merk etos, misschien wat goedkoper en ook erg lekker..

Groetjes,
Cat
 
hoi,
mijn dochertje van   2 mnd gaat 2x per week in bad, zeker 1 x per week met papa onder de douche (dit vind ze zo lekker... ). Verder was ik dan de overige dagen haar gezichtje, handjes en billetjes even zo met een washandje.

ik las net bij een v.d. andere reacties dat je na het baddrren beter olie kunt gebruiken dan bodylotion... hmmm zal ik ook maar eens olie halen.

groetjes natasja, moeder van isa
http://isalagemaat.rozemuisjes.nl/
 
Hallo!
Onze dochter heeft ook een droge huid. Dit voornamelijk in de winter.
Zij gaat elke dag in bad of ander de douche met haar papa. Ook wij gebruiken Balneum Hermal extra vettend voor in bad, dan hoef ik haar daarna niet in te smeren. Haar haren worden 1x in de week gewassen en  1x in de week was ik haar hele lichaam. Iedere ochtend word haar gezichtje, handen en onderkantje gewassen.
Groeten van Susan
 
Terug
Bovenaan