hoevaak sex

hallo meiden
alle meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd
ik wil ook zoooo graag
ik wil eigelijk aan jully vragen hoe vaak jully sex hadden wij sexen best vaak en tijdens de vruchtbare dagen elke dag maar merk aan mezelf dat ik daar steeds minder zin in begint te krijgen dat elke dag sexen
maar jully meiden die zwanger zijn hoeveel dagen weken hadden regelmatig sex tijdens de cycles
ik hoor graag van jully

Wij hebben allebei onze zwangerschap heel veel geluk gehad, het was beide keren in één keer raak. Deze zwangerschap bijna zelfs letterlijk.

Wij deden het twee a drie keer in de week en in mijn vruchtbare periode om de dag of elke dag. Het is erg belangrijk dat je er lol in blijft houden, want 'verplichte nummers' werken juist tegen.

Je kunt het beste zo'n 20 minuten blijven liggen (op je zij of buik) nadat je man is klaargekomen en na die 20 minuten zelf klaarkomen. Dan heeft het sperma alle tijd om naar binnen te zwemmen en door het klaarkomen help je ze nog een handje.

Veel plezier!

Groetjes, Marisa

Hoi Liefding,

We zijn ook een aantal maanden bezig geweest en vooral in de goede dagen sex gehad dat heeft bij ons niet gewerkt. Ik ben zwanger geworden in januari we hebben het toen maar twee keer gedaan. Een week voor de eisprong en een week na de eisprong dus het zegt helemaal niks. Ik weet wel dat je het met plezier en liefde moet doen anders werkt het helemaal niet. Ik wens je heel veel succes en hoop je snel aan deze kant te zien.

Groetjes Ramona

Hoi,

Je kunt bij de apotheek ook een ovulatiestest kopen en daarop aflezen op welke dagen je  ovuleert. Heeft 2 keer ervoor gezorgt dat mijn vriendin zo zwanger was.
Sperma overleeft  geloof 2 dagen , maarja jij bent over het algemeen aar 24 uur vruchtbaar, geloof ik.
Elke dag wordt ook zo'n "moetje" en haalt het plezier eraf. En sex moet toch voornamelijk leuk blijven, lijkt mij.
Ik mag zelf in mijn handen knijpen, want was beide keren in de 2 maand al zwanger en er is nooit wat misgegaan.

Succes ermee

Evelien mv Dylan en 32wk zwanger

Hallo liefding,

Ik kijk samen met mijn man, zo positief terug, naar de tijd dat wij zwanger probeerde te raken van onze eerste! Wij hebben er 10 maanden over gedaan en hebben nooit "op tijd "sex gehad. We hebben er alleen super van genoten. Meis, geloof me, probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Dat is voor later ook zo zonden!
Het kindje moet gemaakt worden uit liefde, niet door een verplicht nummertje.

Zoals ik ook al bij andere topics schreef, GENIETEN is het sleutelwoord.

Groetjes

Hallo,

nou wij hebben het best vaak gedaan. Maar niet omdat het moest maar omdat we er zin in hadden.
Ik voel namelijk mijn eisprong. Ik ben dan een dag of 3 niet meer te houden. We hebben dan meestal een paar keer per dag sex. Het was dan ook meteen raak bij ons.
Ik weet nog hoe ik op die bewuste vrijdag weer last kreeg van mijn buien. De eisprong was begonnen. Mijn man had vrij en ik hem ge-smst dat hij klaar moest liggen zodra ik thuis kwam (erg he). En zo gezegt zo gedaan. En als we nu terug rekenen is het ook echt met dat nummertje gebeurt.
Het was de eerste keer dat we ervoor gingen en dus meteen raak.

Maar het belangrijkste is niet hoevaak en/of wanneer je het doet, zolang je het maar doet met liefde. Misschien duurt het een paar maanden en misschien ben je zo zwanger, maar ga het niet plannen en verplichte nummertjes maken.
Trek je ook niet te veel aan van al die tips. Ze geven wel 100 dingen op die je wel en niet moet doen.
Wat volgens mij wel werkt is : zelf klaarkomen, even blijven liggen erna en hou je kontje iets omhoog (kussen eronder) en verder geniet ervan.
 Veel succes. Groetjes Jeanine

hallo meiden
leuk dat jully zo snel reageren ben er blij mee
wij hebben ok al ovulatietesten gebruikt en sexen dan ook op die vruchtbare dagen
maar ik ga dus maar proberen om mij gevoel te volgen en niet meer uitrekenen
het is zelfs zo erg als ik het een dag over sla rond mij vruchtbare dagen dan voel ik mij gewoon niet lekker denk ik van shit had ik het nou maar wel gedaan erg he
meiden ik heb echt wat aan jully verhalen
liefs

ha meid,

Ik lees hier vanalles en ik heb maar 1 tip: ga gewoon om de 2/3 dagen vrijen, want elke dag heeft echt geen zin. In sperma zitten altijd goede en slechte zaadcellen. Om een kans te maken moet het aantal goede zaadcellen hoog zijn.  Nu is het zo dat zijn lichaam er 2 dagen over doet  om genoeg sperma van goede kwaliteit te maken. Ga je elke dag vrijen dan komt  er  tijdens de ejaculatie minder sperma (en dus minder goede zaadcellen)  vrij wat dus de kans VERKLEINT op een zwangerschap.
Enne zelfs als je op het perfecte moment zou vrijen is de kans maar 25% dat er een zwangerschap ontstaat, het is namelijk zo'n ingewikkeld proces. Vandaar dat de meeste stellen er een halfjaar tot een jaar over doen. Als je binnen een halfjaar zwanger bent of zelfs meteen dan ben je wel een uitzondering.

Over temepraturen en ovulatietesten: als je nog niet zo lang bezig bent, ga je je hierdoor meer focussen en wordt het elke maand zo'n spanningsveld. Probeer dat nog even niet te doen. Die testen zijn trouwens megaduur!!! als je na een halfjaar nog niet zwanger bent, kun je dit gaan proberen.

Dus zet die eisprong uit je hoofd en ga gewoon regelmatig vrijen! Dan liggen er genoeg zaadcellen klaar wanneer je eisprong eraan komt! Enne als jij niet zo'n zin hebt, kun je toch ook een vluggertje doen..... deden wij wel.... hij kan even lekker klaarkomen en jij kan hem toch even in je voelen (glijmiddel wel geboden!!!) wat mij altijd een gevoel van geborgenheid gaf.

Terug
Bovenaan