hoevaak sex

Hoi,

ik ben nieuw hier.Ben er net achter gekomen dat ik zweanger ben! Had dit totaal niet verwacht omdat...en nu komt mijn antwoord op jou vraag: wij het maar 1 x gedaan hebben, en dat was wel rond de eisprong maar ja, dan nog! En ja hoor, het is gewoon raak! Zegt dus niet altijd wat dat je het elke dag, of om de dag zou moeten doen.

succes,

groetjes Mellow

Heej meiden,
Als ik zo alle berichten lees kan ik ook maar tot een klassieke conclusie komen en dat is, ER IS GEEN PIJL OP TE TREKKEN!
Ikzelf ben dwars door de pil heen zwanger geraakt!

Mijn tips voor jou zijn;
*geef je lot over aan moeder natuur
*geniet van deze tijd en van de intimiteit
*laat het geen functionele sex worden (is echt niet gezond voor een relatie)

De artsen geven moeder natuur een jaar de tijd en pas daarna gaan ze met je in gesprek voor eventuele alternatieven en\of onderzoeken.
Neem dus deze tijd en trap niet in die moderne snufjes van tegenwoordig. Ovulatietesten en dat soort ongein maken het alleen maar krampachtig. Bovendien is het ontzettend duur. Niet leuk dus. Gewoon ingaan op je gevoel, behoefte en verlangen. Moeder natuur doet de rest. En zeg nou zelf, het is niet echt een K*T klusje!

Liefs Naima

Zal het je nog mooier vertellen. Wij dachten in eerste instantie dat het de eerste keer gelijk raak was. Mijn lichaam was, dacht ik, redelijk duidelijk in wanneer ik mijn eisprong heb. Dus toen het zover was, hebben we het er maar op gewaagd. En ja hoor... zwanger...

Maar wat blijkt nu. Ik ben een week minder ver dan we dachten. Het lijkt er dus op dat we ons kindje gemaakt hebben toen we dachten dat het toch niet meer kon...

Het is hierboven al gezegd. Te vaak is niet goed. Niet voor de zaadjes (ze moeten immers weer aangemaakt worden) en zeker ook niet voor je humeur. Ik geloof dat sperma een twee tot drie dagen in de vrouw kan overleven, dus je hebt best wat speling. En misschien dat ik nu een gevoelig punt raak bij sommigen, maar ik geloof er heilig in dat als je er té gestresst over bent (te graag wilt), het misschien nog wel langer gaat duren dan als je het gewoon maar laat gebeuren.

Terug
Bovenaan