hoevaak??

Hey meiden,

Weet 1 van jullie hoe vaak je de kleine met 36 weken moet voelen? Ik weet wel dat t dan minder wordt ivm de ruimte maar hoeveel t moet zijn kan ik niet echt vinden.

xx

Ow dat valt mee haha ik dacht meer maar goed dat baseer ik nergens op hoor. Maar dan valt t mee anders bel ik morgen vk wel als ik t niet vertrouw.

Dank je wel!

xx

Hoi, ik ben 34 weken zwanger, maar mijn kindje ligt natuurlijk qua groei 4 weken op voor. Ik heb zelf niet echt het idee dat hij minder is gaan bewegen, ondanks dat hij veel minder ruimte al heeft.
Hij beweegt wel anders, maar als ik heb even wil voelen dan ga ik even rustig zitten of liggen en wrijf ik over mijn buik en dan komt het beentje al.
Oja en hij vind het ook heerlijk om even te gaan bewegen als ik op de wc zit hihih. Gaat allemaal niet zo makkelijk en dan gaat hij ook nog even moeilijk doen.

MIjn Vk zegt trouwens dat ik hem elk dag deel een keer moet gaan voelen. Dat van elk uur schijnt niet te hoeven.

succes

Ik ben morgen 32 weken, maar de afgelopen dagen beweegt die iets minder dan normaal. Maar als die trapt, trapt die wel hard. Ik dacht dat je ze zo een 8x per dag moest voelen. Maar dus 10!!

Let niet op het aantal keer.... Mijn VK vond 10 keer voelen op een dag al echt meer dan voldoende.
Sommige kindjes zijn nu eenmaal wat rustiger....
Ik voel de mijne heel onregelmatig , af en toe heel hard door mijn buik, maar soms ook aan de zijkant of richting de rug toe....
Geen zorgen over het aantal keer.
Als je hem maar voelt, da's veel belangrijker.

ik tel ze niet
ik voel haar regelmatig en dan een hele tijd lang
ophanden en zo reageert ze niet, net als haar grote zus
juist als je het niet verwacht komt er een grote trap of stuitert ze op je volle blaas

elk kind is anders, dus het is ook lastig te zeggen. Bij Mara zat de placenta aan de voorkant en kon ik haar maar op beperkte plaatsen voelen, en de voorweeen waren elke 5 min dus heb je geen tijd meer om haar te voelen, dit heb ik bij vk aangegeven en we kregen een ctg, dat stelt dan wel gerust.

Nou die van mij is de hele zwangerschap nog niet rustig geweest hahha. Maar ik denk dat ik gister gewoon te druk ben geweest want vandaag is hij/zij weer volledig aanwezig hoor haha. Voorweeen heb ik wel (nou ja vk zei indalingsweeen maar goed) maar heeft kleine nog geen last van gehad. Deze trekt zich er ook niks van aan of ik rustig zit of een hand erop leg reageert gewoon wanneer t hem/haar uitkomt hahah.

Terug
Bovenaan