Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik voel me kleintje gelukkig lekker vaak. Ligt lekker met het hele gewicht aan de rechterkant, niet echt iets om blij van te worden.
Af en toe ook een heerlijke trap tegen me ribben aan en dat is niet fijn als je achter je bureau zit, maar ja we mogen niet klagen
s'Avonds is het bij mij ook echt feest. Als ik op me zij lig lijkt het wel alsof de voetjes van de vloer gaan bij ukkie.
Gelukkig duurt het allemaal niet zo erg lang meer, want me litteken vind dit allemaal ook niet zo fijn meer. Maar ja, ik weet zeker dat ik dit getrappel toch ook wel erg ga missen ;-)
Vandaag bij de gyn geweest omdat ik me wel zorgen maakte over hoe weinig die bewoog de afgelopen tijd. Gelukkig was alles goed.
De gyn vertelde me dat er geen min of max aan hoe vaak jeje kleine moet voelen zit. Je moet hem gewoon elke dag een keer voelen, en ook goed voelen.
Ik ben weer gerust gesteld haha