Hoeveel aagekomen

Ik ben aanstaande dinsdag 15 weken. En ben nu 8 kilo kwijt ipv dat ik aankom. Heb genoeg bij te zetten dus is voor mij niet erg. Haha. Kan het eten steeds beter binnenhouden dus misschien ga ik vanaf nu ook bijkomen. Heb ook last met naar de wc gaan. Heb nu medicijnen maar kan niet zeggen dat het werkt. Nja beter gezegd kan niet naar de wc. Als ik woensdag nog geen verbetering heb trek ik weer aan de bel want begin er echt last van te krijgen.
Succes verder dames.

ik ben nu ook 12 weken geweest en ook 1 kilo gegroeid. vorige keren was het maar 5 en 3 en 1x 13. maar word nu ook aardig aan de maat en het ergste is dat ik nu zon rare donald duck kont krijgg!!!vreselijk!

Ik ben nu 16 weken zwanger en ben 10 kilo aangekomen. Maar ga het nu wel wat beperken. Dronk veel te veel suiker drankjes. Word nu lekker veel water en Crystal Clear XD..

Kan jullie wel vertellen dat ik in het begin wat misselijk ben geweest. Maar was meer vermoeid....

Zozo dat is nog eens verschillend zeg.
Ik ben nu 17 weken en 5 dagen. In het begin kwam ik helemaal niks aan en sinds week 13 kom ik pas wat aan. Ik ben inmiddels bijna 5 kilo aangekomen. Dus dat gaat lekker. Me buikje begint ook al ronding te krijgen dus ben benieuwd hoe ik er straks uit zie en of ik nog veel last van me rug/bekken ga krijgen aangezien ik nu 56 weeg en 1.65 ben.

xx

Terug
Bovenaan