Hoeveel aangekomen tot nu toe??

Hoi dames,

Ik ben wel benieuwd hoeveel iedereen tot nu toe is aangekomen! Zelf ben ik begonnen met 58 kg en ik ben 1,70. Nu weeg ik 65,5 kg. Dus 7,5 kg aangekomen en ik ben nu 26 weken. Ik kom gem 2 kilo per maand aan. Bij mijn dochter was ik in totaal 14 kg aangekomen, ik ben benieuwd of ik er deze keer overheen ga!

Liefs ciomama

hoi hoi,

hier nu 24 weken en woog voor de zwangerschap 75 en ben 1,75, nu weeg ik 69,5kg dus nog niks aangekomen.
moet 13 december weer naar de verloskundige dus kijken of er dan wel wat is bij gekomen.

laris

he iets vrolijks om aan mee te doen

tot nu toe 4 killo bijgekomen

bij mijn vorige zwangerschap stond ik met 9 maand op -2 kilo

Gaat netjes dus.
Dat is het enige lichtpuntje, de kleine eet mijn overtolige vet op, vind ik helemaal prima

ben nu 22,5 week en niks aangekomen. word ook opgegeten door de kleine dus wel lekker. kom er vaak slanker uit als voor de zwangerschap!

Ik woog 62 voor en nu 69. Dus 7 kilo nu erbij met 23 weken. Bij m'n vorige was t plus 12 dacht ik. Ik vrees dat ik nu meer aankom.
Maar is het niet erg dat jullie afvallen? Jullie diëten toch niet?
Groetjes.

Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zit al op een dike 11 kilo, hopelijk reageren er nog meermensen die ook zo veel zijn aangekomen want ik ben echt stik jaloers op al die verhalen van 1 of 2 kilo of nog erger ik ben afgevallen, Grrrr!! Ik ga meteen naar de sportschool vanavond!! X

Terug
Bovenaan