Hoeveel aangekomen tot nu toe??

Aan babyxxx Nou geneer je niet hoor, ik ben ook al zo´n 10kg aangekomen,.
Dit komt mede omdat ik een cola verslaving had en gestopt ben met roken.
Nou met al die suikers weet je het wel zeker hahaha

ik ben na dik 8 kg ook direct met cola drinken gestopt. maar snaai zo heel af en toe nog wel chocolade en zo..

Ik probeer het te nuanceren, en denk dan maar zo na de bevalling ga ik er tegen aan!!

Ben nu 23 weken en ongeveer 2 kilo aangekomen. Ik eet gewoon en sport 2 keer in de week (half uurtje per keer) let er verder niet zo op. Snoep nog steeds teveel :-S

Ik ben 1.80 en normaal 67 kg,ik weeg nu ruim 73 kg dus al ruim 6 kg aangekomen,ben bijna 23 weken nu.bij de 1ste kwam ik 18 kg aan bij de 2de 20 kg.ging er gelukkig wel weer af.(bij de laatste 2 kg blijven plakken,was normaal 65 kg)
maar 67a 68 kg vind ik wel een mooi gewicht voor mijn lengte,
liefs jootje

Ook ik moet bekennen dat ik best wel veel cola drink en veel snoep hihi! Vooral nu de decembermaand begint. Kom maar op met al die perpernoten en kerstkransjes!!! Ik heb zoiets van nu geniet ik er nog even van, straks na de bevalling gaan we weer sporten om strak te worden voor de zomer. Bij mn dochter had ik geluk dat ik met 2 weken weer op mijn oude gewicht zat en mijn broeken weer paste, maar ik vrees dat het deze keer niet zo makkelijk zal gaan haha!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan