Hoi
Ik ben bij mijn eerste zwangerschap gigantisch aangekomen, meer als 20 kilo. Moet er wel bij zeggen dat ik voor de zwangerschap veel was afgevallen bij de weight watchers, ik heb altijd flink overgewicht gehad. Eenmaal zwanger moest ik van de club eb gynacoloog abrupt stoppen. Mijn stok achter de deur was weg, en ik ging helemaal los. Dus ik kwam niet alleen van de baby bij. Daarna 10 mnd borstvoeding gegeven, ook toen mocht ik niet lijnen. Maa ik had een kind na 7 jaar proberen en bezig met adoptieprocedure, dus nooit spijt gehad van de bijgekomen kilo's.
Toen ik in maart erachterkwam dat wij ons tweede wonder verwachten, hield ik wel mijn hart vast, ben weer flink en dacht oooh, jee nog eens twintig kilo erbij????????
Maar de natuur had iets anders voor me in petto, ik hield de eerste 4a 5 mnd niets binnen, kreeg emasfane zetpillen voorgeschreven en viel zo'n 7 a 8 kilo af. (heb me nog nooit zooooooo beroerd gevoeld).
Van de afgevallen kilo's ben ik er nu 3 bij, dus weeg nog minder als voor mijn zwangerschap. Kan nu wel alles binnenhouden en voel me goed. Het kindje groeid goed, en heeft gewoon alles gepakt wat het nodig had. Dat is het belangrijkste!
Groetjes Susan