hoeveel aangekomen?

hoi effe een nieuwe update.

hoeveel zijn jullie nu aangekomen zo aan   aan het einde?
ik ben nu 33,5 wk en 16 kilo aangekomen,sta nu al een week of 6 stil gelukkig gr wendy

hoi

ben tot nu toe 12 kilo aangekomen ben morgen 37 weken en woensdag weer een afspraak met de vk spannend.

vrienden van ons vinden dat ik niet veel ben aangekomen alleen buik en borsten en vooral veel vocht bah.

noiu doei doei lucy

Hoi,

Nou vorige week bij de vk geweest en er zat een kilootje bij.. zit nu op totaal van 12 kilo en ben 34 wk.
De vk zei dat ik nog op ongeveer 4 kilo moest rekenen de laatste weken. Van mij mag het eigenlijk wel minder zijn alhoewel ik nu minder dik en minder ben aangekomen als bij de eerste. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.. (ahum.. wij vrouwen zeuren toch wel als het om de kilo's gaat.. haha!)
We zullen wel zien.

Groetjes, Suus

Ik ben nu 36 wkn en 3 dgn zwanger en 13,5 kg aangekomen. Vorige keer ben ik in totaal 16 kg aangekomen, dus ik had dit wel weer verwacht. Gelukkig is het er de vorige keer allemaal zonder problemen weer vanaf gegaan, dus ik maak me nu ook maar geen zorgen.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Hoi

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap gigantisch aangekomen, meer als 20 kilo. Moet er wel bij zeggen dat ik voor de zwangerschap veel was afgevallen bij de weight watchers, ik heb altijd flink overgewicht gehad. Eenmaal zwanger moest ik van de club eb gynacoloog abrupt stoppen. Mijn stok achter de deur was weg, en ik ging helemaal los. Dus ik kwam niet alleen van de baby bij. Daarna 10 mnd borstvoeding gegeven, ook toen mocht ik niet lijnen. Maa ik had een kind na 7 jaar proberen en bezig met adoptieprocedure, dus nooit spijt gehad van de bijgekomen kilo's.

Toen ik in maart erachterkwam dat wij ons tweede wonder verwachten, hield ik wel mijn hart vast, ben weer flink en dacht oooh, jee nog eens twintig kilo erbij????????
Maar de natuur had iets anders voor me in petto, ik hield de eerste 4a 5 mnd niets binnen, kreeg emasfane zetpillen voorgeschreven en viel zo'n 7 a 8 kilo af. (heb me nog nooit zooooooo beroerd gevoeld).
Van de afgevallen kilo's ben ik er nu 3 bij, dus weeg nog minder als voor mijn zwangerschap. Kan nu wel alles binnenhouden en voel me goed. Het kindje groeid goed, en heeft gewoon alles gepakt wat het nodig had. Dat is het belangrijkste!

Groetjes Susan

Hoi hoi,

Ik ben 35 wke en 3 dagen zwanger en was vorige week 74,5 kg. Ben in totaal nu 11.5kg aangekomen. Twee weken geleden woog ik 76kg dus ik ben 1.5 kg afgevallen. Ach ja je kunt het maar vast kwijt zijn ha ha ha.
groeten tine

Jee, wat netjes allemaal. Ik ben 36 weken zwanger en inmiddels al 20 (!!) kilo aangekomen. En ik moet eerlijk bekennen dat ik geen vreet/snoepbuien of iets dergelijke heb gehad.. Houd wel veel vocht vast (kan 's morgens mijn vingers amper buigen) en ik zie wel hoe en hoeveel het er straks weer afgaat. Het zijn volgens mij gezonde kilo's, omdat ik me niet volgepropt heb, dus ik maak me er niet zo druk om. Ik vind het ook wel grappig om te merken dat mijn verloskundige er nooit naar vraagt. Blijkbaar is het niet zo belangrijk.

Gr-jes Annet

Hoi Annet en anderen,

Ik ben ook 20 kilo aangekomen. Ben nu bijna 37 weken zwanger. Het was de afgelopen weken blijven steken op zo'n 17 kilo, maar sinds ik verlof heb ben ik toch wel weer aangekomen.
Ook bij mij komt het niet van extreem snoepen ofzo. En ik vind ook niet dat ik enorm dik ben geworden. Ben altijd groot en zit gewoon overal verdeeld, maar vooral in mijn buik ;-)
Als kindje maar gezond is! Daarna zien we wel hoeveel er vanzelf af gaat en hoe hard we aan de rest moeten werken haha!

Terug
Bovenaan