hoeveel aangekomen?

hoi

ik ben 2 kg aangekomen en nu 34,4 weken. (ik was de eerste drie maanden  bijna 18 kg afgevallen...)

Dus met een beetje geluk ga ik lichter uit de zwnagerschap komen!

liefs gridje

Hoi hoi!
Ik ben nu 35 weken en 6 dagen, en zo'n 8 kg aangekomen!
Ik merk wel dat de kilootjes er nu sneller bijkomen dan in het begin, dus ik verwacht dat er nog wel een paar bijkomen...
Maar zolang het met de kleine allemaal goed gaat, maak ik me er geen zorgen om...
groetjes van Iejoor

ben 35 weken en 4 dagen zwanger, in totaal ben ik nu 14 kilo aangekomen.
ik houd ook vocht vast in mijn handen en voeten, als dat maar over is na de zwangerschap.. die kilo's maak ik me nu nog niet zo druk over.

Hallo hallo

Meiden lachen met jullie met je 12, 13 kilo....ruilen?
Voor ik zwanger werd was ik 60 kilo afgevallen, sporten sporten sporten tot ik erbij neerviel, lekker gezond leven en was blij en super super gelukkig met mezelf...
Zwanger werd ik niet de afgelopen 7 jaar en dacht dus moederschap is niet voor me weggelgd...
Maar een wonder gebeurde er en tot de 4e maand geloofde ik niet dat ik zwanger was, later vertelde de gyn dat ik waarschijnlijk door mn vele overgewicht onvruchtbaar was...

Maar nu ben ik alweer 27 kilo aangekomen en dat is heeeeeel frustie moet ik zeggen, was zo dubbel, je ziet mensen naar me kijken van Owww zonde he, was ze zoveel afgevallen...bah bah

Ik heb me erbij neergelgd nu en ga zo snel als ik kan weer lekker sporten en lijnen, ben dolblij dat ik met mn 35 jaar moeder mag worden, heb het er allemaal voor over, het is nu dat ik 36wk zwanger ben dat mensen eerlijk zeggen, oww gelukkig er zit iets in je buik en krijg ik een aardig klopje op mn mega grote buik, mensen zijn soms zo niet nadenkend...maar ja...

groetjes

hoi

Ik was een jaar voor mijn eerste zwangerschap ook 28 kilo afgevallen en toen ik zwanger was ben ik weer 19 kilo aangekomen en woog bijna weer het zelfde,maar wist dat het er nu toch weer snel af was,en nu heb ik ook zoiets als het er niet van zelf af gaat doe ik er zeker wel wat voor,want ik wil niet meer zo zwaar worden,dan maar iets harder mijn best doen. gr wendy

Hoi allemaal,

Ik ben nu 36.5 weken zwanger en ben in het totaal 19 kilo aangekomen.
Vandaag op controle geweest en in 1 week 2,5 kg aangekomen.
Zwaar irritant!

Gr kim

Terug
Bovenaan