Hoeveel aangekomen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Hoeveel weken zijn jullie zwanger en wat ben je tot nu toe aangekomen?
Ben je nog ziek geweest tijdens de zwangerschap?

Zelf verwachten wij dus 2 kindjes, ik ben niet misselijk gewees tijdens de zwangerschap en ben tot nu toe bijna 15 kilo aangekomen.Oh ja ik ben 29 weken onderweg.
Ik weet niet of het veel is maar het schijnt dat je met een tweeling 20 kilo aankomt. Maar ja ik moet natuurlijk ook nog 11 weken in principe. Ooo ik zie de 100 kilo al bijna op de weegschaal.
Maar straks komt er wel iets heel moois aan!

Liefs plodder.

Hoi,

Gisteren bij Vk geweest en ik was 0,5 kg aangekomen in de afgelopen 4 weken. Pfff dat viel dus mee. de vorige keer was het 3kg. Totaal ben ik nu 7kg aangekomen. Ik ben 27 weken en   3 dagen zwanger. Ben alleen in het begin een  beetje misselijk geweest maar verder niet.  Bij mijn vorige zwangerschap was ik totaal 12 kg aangekomen. Die waren er 4 weken na de bevalling ook weer af.  Denk (hoop) dat ik daar nu weer op uitkom. We zien het wel. Probeer gewoon lekker te genieten en een beetje op mijn voeding te letten. Ik was al veel te zwaar dus na de bevalling wordt het een hele stijd om alle kilo's er af te krijgen.  

Groetjes sabine

....ik 13 kilo....

Ik weet niet hoe het kan, maar bij mijn eerste ben ik wel veel aangekomen, wat niet allemaal meer weg is gegaan, maar bij de andere 3 kwam ik hooguit een paar kilo aan......
Hoe ik nu wel zo veel aan kom en waarom ik nu al zo'n mega buik heb weet ik ook niet. Alles gaat verder wel goed, op mijn bloedarmoede na dan.

Ach, wat maakt het ook uit, vind het alleen erg zwaar nu.

Liefs Hilma

Ben nu 30 wk +2 dagen, en in totaal 8 kilo aangekomen.

Essie

Hoi hoi

Ik ben morgen 29 weken zwanger, en nog helemaal niks aangekomen.
Volgens de vk maakt het niks uit, als ons meisje maar goed groeit, en ondanks dat er eerst wat twijfel was, is bij de laatste controle gebleken dat het met de groei goed gaat.
Ik hoef me dus geen zorgen te maken, maar doe het onbewust wel.
Ik ben 2 weken misselijk geweest, maar heb verder niet gespuugd.
Bij mijn 1e zwangerschap ben ik helemaal niet misselijk geweest, en in totaal 18,5 kg aangekomen.
Misschien gaat het straks alsnog heel hard, wie weet!

Liefs

Ik ben dus na 30 weken 8 kilo zwaarder, maar heb totaal geen last gehad van misselijkheid of zo. Schijn echt mazzel te hebben...

En ja, die kilo's verschillen heel erg per persoon.. de een komt niets aan, de ander tientallen kilo's. Als je kindje maar goed groeit, daar gaat t om...

Es

Terug
Bovenaan